- 369 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kan dökücülük fıtratımız mı...
Kan dökücülük fıtratımız mı...
Evet..."Kan dökücülük fıtratımız "...
Şeytanında hz Ademinde kavgacılık fıtratı...Fark biri tevbeli biri tevbesiz biri secdeli biri secdesiz...biri sadece rıza çin kan döker veya gönül kırar veya incitir...Hz Adem incitti Kabili Habili öldürdü diye...Adl sıfatının gereği çünkü bu...esmaya hadimlik aşkı da fıtratımız...Şeytanda esmaya hadimlik yok mu yaratılan her şeyde bu fıtrattır...hz Adem Allaha secdeden Allaha itaatten Allaha secdeden Allaha aşktan ...dolayı eksik ve kusurluluğundan dolayı ekmel ol diye Mürtedi öldürür üzer...şeytan ise eksik ol mürtedi üzer...yani Allaha rakib olsun diye asi olsun diye üzer...savaş anında uykuyu seçen asker ölür...sabah namazında uykuyu RAKİP seçmek var...hikmetli...
Hz Adem de Kabile yaptırımlar uyguladı...YEZİD’e alkış mı tuttu sahabe...
Habillik ne mi...sadece Allah için üz...ve öldür...
Kabillik ne mi...Irkın için kendin için de öldür...Rakip üretirler Allaha havra ırkım için öldürürüm der kilise OĞUL inancı için ödürürüm der...cami ise sadece Allah için öldürürüm der...Gündemdedir güney kıbrıslı rumların sızlanışları...Ukraynayı kaderine terk edenler bizi de Türklere karşı yalnız bıraktı...
Müşrik Allaha rakib üretir suriye savaşı bilek güreşi değildi güvenlik için de değildi...Para ve petrol içindi...Ukrayna savaşı da aynı amaçlı...Müşrik Allaha rakib üretir ve onun uğruna savaşır...Sakın müşriklere güvenme Nükler silah sahibi ol...değilse milli eğitimine cami eğitimine mudahale edilir camin Habilin değil de Kabilin camisi olur...Havra gibi ırkçı bir çatı olur...ARABULUCU OL ama para uğruna veya şirk uğruna yapılan savaşa taraf olma...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir hz Yusufun gömleği arkadan yırtıldı müşrik putunu örttü ve zinaya çağırdı ...ama ALLAHI örtmek mümkün değil...zamanımız savaşları zeliha-Yusuf kavgası gibi...Irkımın zanileşmesini istiyor müşrik...değilse zindan diyor...zaniliği değil zindanı seç asimile olma milli eğitimini bozma ve en hayırlı vasat ümmeti yetiştir...Cami bozuldu afyonlu din üretiyor...uydurulanı da indirileni de afyonlaştırdık...indirilen dini anlayan yok akıllar afyonlı kalpler afyonlu gönüller aşksız ve aşkı olanlar da aşklarını nerede frenleyip nerede gazla hız kazanacağının şöförlüğünde acemi...hendekte son gaz sürülen araç gibi camiye secdeliler...şeytan hz Ademe secde etmedi...camiye secde etmeyen müslümanlar türedi bir de...cami bozuk ama ıslahı doktorca yaklaşmada...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Firavun ırkım dedi...ASA verildi ırkım demediği için Musaya...teknoloji bir gün ASA verecek ırkım sadece ırkımı dert ederim demezsek insanlığı dert edersek...Allah RAHMAN çünkü...Kavga imtihan hikmetinin suduru...peygamberimize diri diri kumlara gömülen kızları kurtarma görevi veren Allah onun varislerine de "ÇOCUK BAYRAMI"nasib etmiş...her günleri bayram olsun çacukların diye ne yaptık...Osmanlı devşirme sistemi kurdu...ırkların çocuklarına bayram yaşattı...bu gelenek peygamberimizle başlar...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Zelihanın ürettiği RAKİP uçkurdu...sabah namazında uykudur bu Rakip...Ramazanda da oruçsuzluk...hürmüsün putunda sende acizsin secde et...hürlük değil müşriklik denir senin haline...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Liseli gençlerin camiye gitmesine karşı çıkar...Sabır inatlaşmaktır...Habilin başına gelen gelse de başına hz Hüseyinin Kerbelada gelen gelse de başına hz İbrahimin başına gelen gelse de başına sabah namazını uykuya rağmen seçtiğin gibi İnatlaş müşrikle...o asimile olmuş o sömürülmeye de hazır ırkının sömürülmesine de evet der... bir makam uğruna bir zina uğruna bir para uğruna...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Kabil bahçem dedi...Habile girme dedi...Allah de gir deseydi kavga olmazdı...Allaha secdeli de olsan girme dedi...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Mekkeliler MEKKE bizim dedi...Kabillik ne mi tamm da bu...Biz zamanlar baş örtülülere haydin Arabistana demediler mi...Mekkeden kovulursun nükler silahın yoksa eğer...Paraya kıymetsiz diyen hile için değilse amelilik et silah uğruna...Mekkeden kovuldu peygamber...suriyeden kovuldu secdeliler...Iraktan kovuldu secdeliler...Mekke böyle mi sevilir...Nükler silahın yoksa yalandır sevgin...veya yalan olur sevgin...corona da Mekkeye gidebildin mi...Tıp ilmine hadim ol der bu olay sana ...kuru sevgin...Kurur kuruya sevdin Allahı da şükrün de şükür değil sabrın da sabır değil..
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Peygamberimizin müşriklerle savaş sebeblerinden başka savaş sebebi icad edeni terbiye edecek nükler silahlarımız olmalı bu dini bir ibadettir...Habillere secdelilere hizmet Allahın rızasını kazandırır...
Müşriklerle savaş sebebleri...asimile olmaya hayır demekle başladı...Hz Ömerin müslümanlığıyla açık davet yani açık savaş ilanı yapıldı...günümüzde de bazı partiler güzel amaçlarla kuruldu...Hıdful fudul...asimile olmanın acı meyvelerinin çok arttığı bir zamanda yıldız oldu...o karanlığa o zalimliğe ve zalimlere dünyayı cehennem etmeye karar verildi...hukuk işletilmeye başladı...zorbalık şiddetle karşılaştı...koşar adımdı zorbalık ...zulüm...sömürü...köleleştirme...
Evet...Müşrik Allaha rakib üretir...Bedirde Kabilin yani şirkin elinden silahları alındı...veya alınmak istendi...Sömürüye karşı olmayana müşrik deniliyordu o devirde ama günümde peygamber gibi sömürüye faize savaş açanlara müşrik denilir oldu...ayetleri de hadisleri de aklıda yanılttı günümün müşrikleri...Habillik ne mi...Sadece senin parana el koyarım Allah yolunda kullanmak için der Habillik...Irkımı güçlü kılmak için de koyarım der müşrik...müşrik belli...amacı belli test et niyeti ne o insanın...malına el koyarken ...veya bağış adı altında paranı toplarken...ameller niyetlere göredir demezsen afyonlu dini yani zehirli suyu şifa niyetine içersin...Kimyası belli şirkin...Çocukları öldürenler sömürürler de...asimile de ederler...güven vermez onlar...Habillikte çocuk öldürmek yok...Osmanlı devşirme sistemi oluşturdu...
Medine’ye hicretten sonra Hz. Peygamber Mekkelilerin şahsına ve diğer Müslümanlara yaptıkları zulümlere karşılık intikam duygusuyla hareket etmemiş...Secdelilerin güvenini dert edinmişti...Ezanı camiyi onların güvenini dert edinmişti...müşrik asimile eder yani önce camiyi yıkar...veya asimile eder bozar...afyonlu din böyle ortaya çıktı her asırda...Emevi bile caminin ruhunu asimile etti...ve BEDİR HENDEK TEBUK ruhunu bozdu veya sildi...veya saptırdı...cami asimile oldu o tarihten bu tarihe ve o tarihten beri esma dinin değil afyonlu din seçildi...Para şeytan edildi ta o tarihlerde...ama yezit emeviya askeri yağlı ekmekle topladı...Haşimiler parayı sevmemeliydi...Düşman hilesi girerse bir dine AFYONLU din oluşur...matematiksel akıl ve mantık kovulur..kimyasal akıl kovulur...sömürü için hile üretti emevi...
Hz. Peygamber Müslümanların haklarını korumak ve müşriklerin İslâm’ı güçsüz bırakmalarına fırsat vermemek temelinde bir siyaset takip etmişti...Kabilin elinde nükler silah varsa kısas gereği farzdır sana da nükler silah sahibi olmak ...der Kur’an...
Asimile olmanın kapısını hep kapalı tuttu peygamberimiz...ve kovulduğu Mekkeyi tekrar kazandı...asimile olursan hep kovulursun...evet...Hudeybiye’de bir antlaşma imzalanmıştı. Ne var ki antlaşma Mekkeliler tarafından bozulmuş ve kısa bir süre sonra Müslümanlar’ın Mekke’yi neredeyse çatışma yaşanmadan fethetmesi sonunda Mekke halkının büyük bir kısmı İslâm’ı kabul etmişti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.