- 293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytanı eksik tanıdık...
Şeytanı eksik tanıdık...
Şeytanı eksik tanımasaydık şeytan olmazdık...Şirksiz yani ekmel bir şehadetli olurduk...Şeytan şirk ekler imana bazısının imanı tamamen şirk ağırlıklıdır bazısının imanı bir miktar ehvendir şirk yönüyle...ateist de müşriktir...en ekmeli müşrikin...deist de müşrik...
Evet...Şeytan da şehadetli...esmacı esma aşığı ama ekmel değil aşkı işte Şeytan da adalet ister ama hz Ademe kinli ekmel bir adalet istemez...kendisine hadim bir adalet ister...Egosunu rakib etti Allaha...ekmel bir iman ekmel bir tevbe ekmel bir secde ona nasib olmaz...eksik çünkü esmaya aşkı...Tevbe edecek cehennemde eksikmiş esmaya aşkım diyecek...Tevbe et ırkını Allaha rakiplikten...değilse kamilleşemezsin...şehadetin hep eksik kalır...zinadan vazgeçmeyen de ekmel şehdete erişemez...ekmel ilme erişemez...ekmel marifetullaha erişemez...Havra ırkçı kilise oğulcu bir çok cami de kabilci...Irkım için kan dökerim der...veya zinayı yasaklayanın kanını dökerim der...hürüm der...mülkü sahiblenirim der...kanını dökerim der o mülkü Alıp Allaha teslim edecek olanın...Habilci olmayan cami kiliseye denktir...ekmel iman ekmel şehadet cennete götürecek şehadete tevbe ile erişirler ancak...
Irkçı ırkını rakib eder Allaha yani şirklidir imanı...
Her bir ırkçı devlet nükler silah kullanır...Irkı zarar görünce...ekmellik bunun neresinde...elindeki taşı ırkı için harcar...adalet mi der ırkım ikinci sırada olsun der...Habilin hakkıdır ilk sıra diyemez yani ekmel secdeye erişemez ekmel şehadte eremez...yani Allaha bağlı olanlar için tehlikedir...habiller için tehlikedir elindeki taş Allaha sığınanı da öldürecektir...habilli öldirecek Kabil taşıdır o nükler silahı...al elinden...Bedir Kabilin elinden taşı alma amaçlı savaştı...günümde habillik için savaş yani bedirler...nükler silahlardan habilleri koruma amaçlı olmalıdır...
Evet...günümde Nükler silahın yoksa bağımsız değilsin...Allaha sığınsan da korunmayacaksın...Habil korunmadı...Hz Hüseyin kerbelada yanlızdı...korunmadı...Bedirde melekler geldi ama peygamber için geldi son kitap için geldi...bilinmez ki ...Hz İbrahimi de ateş yakmadı...eşyanın kimyası değişti hz İbrahim için...Külli irade takdir ederse tevekkülümüzü... Bedirde gelen melekler bize de gelir...ama habile gelmedi hz Hüseyine de...
Günümde de habiller çok...Almanyaya Rusya saldırsa Almanlar kaçmaz mı...Fransızlar...İtalyanlar...sıcak denizlere iner Rusya...
Paraya put dedik...Nükler silahımız olmalıydı şimdi...Paraya put diyenler utansınlar...Günümde habillerden biri de biz olduk...
Evet...paraya put diyenler ekmel şehadetten mahrum kişilerdi...Şeytanda esmaya hadim ama ekmel değil...Kur’anı ekmel yaşamayan mağlup olur Şeytan da şehadetlidir ama kinli secdesi ekmelleşmez...Paramızolsaydı ve paramız nükler silaha dönüşseydi günümüzde ekmel tevekkül için bu elzemdir...ekmel değiliz şehadetimiz de ekmel değil...paraya put demeye devam etmeyelim tevbe edelim para düşmanlığından...cihad aşkı için para kazanalım ölümüne ve en ekmel hırsla...hırsa da düşman olduk...iyilikte yarışın dedi Kur’an ama...hırsa düşman olanlar yanılttı Kur’andan da her ekmellikten de...
Nükler silaha sahib olan ancak ırkçı saldırılardan habilleri korur...
Irkçı hilecidir...köleleştiricidir...ırkçı ekmel olamaz...takiyyecidir o...Günümde Ukrayna krizinde boş hayaller havada uçuyor...laf var ama vaat var ama Habiller kerbelada yalnızlar..."Şeytan onlara durmadan vaad eder, boş ümitler verir. Şeytanın onlara söz vermesi aldatmadan başka bir şey değildir."der ayet (Nisa/120)
İmtihanında da hikmetlidir Allah şeytana hz Ademe secde et buyurdu..ve o da asi oldu...asi olacağımız yerden gelir her soru...hz Ademe de yasak meyveye yaklaşma dedi...ilk imtihanda hz Adem sınıfta kaldı...Hakim olan ne soracağını bilir...Midemiz var onunla cennet rızıklarını da kazanırız cehennem zakkumunu da...uçkurumuzla cennnet hurilerini de kazanırız...bu uzuvlar imtihan soruları için var...emanet verilmişler...
Şeytanı eksik tanıdık...
Şeytan eksikliğe yönlendirir melek ekmelliğe tevbe hz Ademliğe yani en ekmelliğe...yani muhabbete...muhabbete zarar veren her şey Kur’anda haram...Hukukullaha şükür ve sabırla ve ekmel imanla sarıl...yaradılanın da hukukunu tani onlara da rakipolma Allaha da rakip olma...denkim sana da deme Allaha Allaha muhabbete aykırı yaşamı seçme yaratılana aykırı yaşamı da seçme...muhabbeti seç eksik muhabbet şeytanda da var ekmel muhabbete tevbe ile eriş...hep tevbe hep tevbe...Allah şahdamarından yakın ama sırt dönme...sırt dönene uzak...eksik kalır tevbe etmeyen...şeytan tevbe etmedi uzaklıktan kasıt bu...değilse Allahtan uzaklık mümkün değil...mecazidir o uzaklık...müşrik de kalbinde hisseder Allahı ama bu ekmellik değil...tevbe et...yönünü çevir...ekmellik yön ile mümkün...secde ile mümkün...aşk ile muhabbet ile itaat ile mümkün...Ay çiçeği hep güneşe döner...dönmeyen diğer bitkilerden farkı bu diğer bitkiler uzak da ay çiçekleri güneşe çok mu yakın ...ah ayçiçek olsa kalplerimiz akıllarımız...
Şeytanı eksik tanıdık...
Irkına dönersen müşriksin...ay çiçek olsun kalbin ve aklın...şeytanda senin kadar secdeli ve şehadetli...ama sana şeytanı senden aşağıda gösterdiler...eksiksin hey ırkçı...kahra uğradık senin yüzünden...ey zani özgürlük dedin kahra uğradık senin yüzünden lut kavmine benzeyen helak gelecek başımıza senin yüzünden...şeytandan üstün değilsin sen...şehadetin de eksik...secden de eksik...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.