- 233 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akl'etmek farkedistir 44
Mehmet efendi:nasıl desem kaç dirhemdir dünya,kalbin dünya için ağlamıyor mu nazif efendi.
Nazif efendi:bilmiyorum sudan bahanelerle yükselmiş bir döngüdür bu ..
Yunus efendi:o kadar karanlık değil dünya sırlıdır güneş açıldığı gibi bebek midir?
Mehmet efendi:su yok kar var derler burda suyum ar iken yolum yoldur üstümde yılan gezinirken ruhum üstünde miydi diye sormayı bekliyordum..
Nazif efendi:saklı kalmasın diye uçurumladım lendimi burası dünya değil ki özgürüm ruhum istediği yerde mi dersin bana da
Yunus efendi:çok da buralıya benzemiyorsunuz bir taş atmam için zaman beklemeyin benden önünden al yâ hu okuma sırası sen de.
Nazif efendi:ana!ben nerdeydim daha önce ya hu.aklımı nerede unuttum.bana da zaman verin geriye dönüp sizinle yasamalıyım.
Mehmet efendi:bana toprak attığın gün sana da toprak atacaklar diyordum toprak altında.
Yunus efendi:ben garip kaldım sizler kadar düşünceli değilim ,beni anlamaya sizden başlayın..
Mehmet efendi:bir at düşün kurdu görünce üzülüyor kalbi teslim edip gidince bu kurt beni yiyebilir mi diye..
Nazif efendi;başın ağrıtmıyayım benim cıvıl cıvıl masallah
Yunus efendi:bir gün ayakkabı dükkanına gittim üç gün üst üste gel dedi bana,elim essek tutmuyor bu ayakkabılara rakı girmiş esrarlı biraz dedi..
Mehmet efendi:insan ol’mayı hayvan ölmeyi beklesin..birine söz ver öldürecem de ölümü gör ama yasama ,bizimle dalga mı geciyorsun yunus efendi,ben iki kagıt atarken kalbine ahmaksın desem yere düşüp ölürsün..
Nazif efendi:öldum diyorum ya hu
Mehmet efendi:ben de onu diyorum
Yunus efendi: ben size ölüyorum..
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.