- 638 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
EERKEKLİK DİŞİLİK DEĞİL,KİŞİLİK MESELESİ.
ERKEKLİK,DİŞİLİK DEĞİL KİŞİLİK MESELESİ KİRLİ BİR ZİHNİYET.KİŞİLİK BOZUKSA O KİŞİLİKSİZ ĶİŞİLER HİÇ ZAMAN İFLAH OLMUYORLAR...
Önce kendi kendinize muhtaç olun hiç kimseye muhtaç olmayın.
İnsan olamayan insanları insan sınıfına koymayın.
Sürekli alkol ve sürekli Kumar... Zaten önceliği Kumar ve alkol olan bir insanıda almayın,yol arkadaşını seçmiş o kişi çoktannn.Asla sana yol arkadaşı olmaz yorucudur adam olmuyor iki ayaklı gezici patlayıcı kibrit çaksan yanacak...Kumar oynayanın ve alkol alanın yol arkadaşı bellidir ne odu, nede ocağı olur .Nereye gitsede arkandan konuşur .
Dedikoducunun bir numaralısıdır kendini iyi göstermek için.Kirli bir beyni vardır,Ayaklı gazete gibidir bu gibi insanlar .
Tüm hayatları yalan, dolan ...Yalan, dolan olan bir insanada hiç bir zaman asla güvenip sırtınızı dönemezsiniz...
Ömür boyu yalanları ile uğraşırsınız.Tüm ruhu yalanlarla beslenir.
Yılandan korkmam yalandan korktuğum gibi...Demişler
Kumar oynamazmış,namazında niyazında ,bir çocuğa bakacak kadar yüreği yokmuş☹ Ötekileştiren kansızlarla uğraşmayın.Bu gibi adamları almayın sürünsün ortalıkta,pis zihniyetliler... Parası için kendi ruhunuzu ona hapsettirmeyin.Parası olabilir yüreğinde insanmı?Bir lokma ekmek için boyun eğmeyin,Paranızı kazanıp kimseyede eyvallah etmeyin.Çalışıp çocuklarınızın başında durun.Bu gibilere bakacağınıza ekmeğinizi soğuk suya banın,gecenizi gündüze katın çalışın, kimse çalışmayla ölmemiş,çocuklarınızın ruhunu öldürmeyin. çocuklarınıza sevgiyle sarılın.Ruhu fakir beyni kirli ve El için yaşayan insanlardan uzak durun...İsan değilse ne yanında nede canında olmuyor...Yaşamayı bilmeyenle yaşlanılmaz.
(Not.Evlilik insan gibi insanla karşılaşırsanız harika huzur veren bir duygudur.Yani eşiniz olacak kişi ve eşitiniz ile evlenirseniz...!)Selam ve saygı sevgilerimle.