- 202 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMLİK KAYBOLUNCA
Hafız biriktirebildiği paranın üzerine birazda borçlanarak bir aracı buldu,bu aracı Hafıza devlet dairesinden bir iş bulacaktı.
Hafızın birikimi ancak defterdarlıktaki süpürgeciliğe ulaşınca oda kaderine razı oldu.
Zamanla Hafız işleri iyice karıştırınca beyin frekansıda bozulmaya başladı.
Dairedeki hanım hanımcık kızları köyden getirdiği Fadimeyle kıyaslamaya başladı.
Kızlara bakıyor birde Fadimeye bakıyor ortada bir eksiklik olduğu kanaatina varıyor.
Aslında Fadimede cilveli kadındı,hatta dairedekilere on çekerdi fakat o köylü kıyafetinden bir türlü kurtulamamıştı.
Hafızın gözleri ise kızların o anki hallerine takılmıştı.
Bunlar hem daha iyi bakımlı,hemde daha güzel giyinen tombul tombulcuktular.
Hafız hayalinde elini hep bu tombulcukların kalçalarında gezdirir, akşam eve geldiğinde ise Fadimeye sırtını döner yatardı.
Bir anlamda bedensel ihtiyaçtan ziyade göz yorgunluğunu giderme hastalığına yakalanmıştı.
Dairede herkes Hafız efendi diye c
çağırsada efendi olmadığını bilirdi.
Zamanla Hafız birşey keşfedip arkadaşlarıyla birlikte geldikleri köye bir dernek kurmaya karar verdiler.
Amaçları doğup büyüdükleri yöreye ihanet etmemiş olup karşılıksız hizmet etmekti.
Derneği kurup köye daha sık gidip gelmeye başladı ve birşeyi farketti,şehirde kaybettiği kimliğini dernek vasıtasıyla köyde yeniden buluyordu.
Çünkü köye gittiğinde herkes hoşgeldin deyip kucaklaşıyor,daha sonra eve davet ediyordu.
Bu davranış ruhunu okşuyor şehirde olanları geçicide olsa unutturabiliyordu.
Bu vesileyle Hafız ne şehirli olabildi,nede köylü iki derede bir arada gidip geldi.
Sonunda birgün ivedik filmini izledi ve gülmekten karnı yırtıldı onuda arkadaşlarına hep anlattı.
Dedi yahu bu bir şaheser olmuş,ne kadar çok güldüm.
Zaman olur olmayacak şeylere gülünür,olmayacak seylerede üzülürüz,bunların hepside insanlık toleransına girer.
Fakat ivediklere kalınmamalı,elinde imkan ve yetenekleri olanlarda evrensel boyutta geçerli olan filmlere imza atmalı,ki yaşamı dengeleyebilelim.
Yoksa hep aynı yolda gidip gelirizki buna yol bile dayanmaz.
Zamanla aşınıp gider.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.