- 1022 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
MİLADİ YILBAŞI KONUSUNDA SÖZÜN ÖZÜ.
İnnallahe lâ yuğayyiru mâ bikavmin hattâ yuğayyirû mâ bi enfusihim
Bir kavim kendini değiştirmedikçe Allah onların durumunu değiştirmez!..
Ra’d Suresi, 11. Âyet-i kerime.
unutmayalım,İlmihal kitaplarımızda büyük günahlar şöyle sıralanır.
Allahı inkar etmek,şirk koşmak,adam öldürmek namaz kılmamak,oruç tutmamak,içki içmek,zinatmek e,açık saçık gezmek,Gıybet etmek ve iftira etmek şeklinde vesaire şeklinde.. Allah böyle.büyük günahları işlemkten cünlemizi,çoluk çocuğumuzu korusun.
içki su gibi içilir,.zinalar hayasızca yapılırkumarları oynamak medenilik kabul edilir ve bir çok Aile ocakları insafsızca söndürülür.Allah korkusun yeni yıla gülerek girersen tüm yıl gülersin yalanına inandırılır.
Gülerek günah işleyen ağlayarak cehenneme atılır hükmü unutulur.
ye,iç oyna eğlen felsefesi yerini,çok gülmek kalbi kkarartır denmeli.,insani değerleri yok eder düşüncesi anlatılmalı.
Mevlanamızın dediği gibi bir mum gibi erisede etrafını bir nur şeklinde aydınlatmalı.
Ben Elhamdülillah Müslümanım büyük günahları işlemek kalbinin mühürlenmesine sebep olur,
Allah böyle olmaktan cümlemizi korusun.ve büyük günahları işlemekden koru diye hep dua etmeli.
bu günahlar bana bana asla yakışmaz demeli.
İçki,kumar, zina ile kalpler kararır ve kalbe cehennemlik mührü vurulur,demeli
islam aklı Dini nefsi nesli ,malı korumayı emreder.
ayyaş ve kumarbazlar,zinakarlarabu konuda,
MEHMET AKİF ERSOY’DAN ’YILBAŞI’ MESAJI:
"Ya Rab! Böyle mi olacaktı, benim cennet yurdum? Baktım da etrafıma yalnızım, ağladım durdum.
Bir mânâ veremedim, şu Milâdî yılbaşına! Şaştım da kaldım, Müslümanların vah telaşına!
Çevirdim başımı, nereye ettimse bir nazar. Gördüm ki, Noel için hazır, yer-yer çarşı-pazar.
Haykırmak gelmişti içimden, seslendim millete. Heyhat! Duyuramadım, ne Ãhmed’e ne Mehmed’e.
Ey Ãlem-i İslâm’ın baş tacı, büyük Türkiye! Mukaddesatı unuttun, Avrupa diye diye!
Yurdumu işgal eylemiş, şu garbın safsatası, Kiminin maymunu var, kiminin "Noel babası!"
demiştir.
lütfen Büyük İslam Şairimizin,İst,klal marşı şairimizin,bu ikazını,bu uyarısını unutmayalım.
ABDULKERİM KAYA .EMEKLİ VAİZ.31.12.2021.ANKARA.