YANAN MEMLEKET!..
Lütfen; yazımı siyasi olarak değerlendirmemenizi rica ederim.
----------------------------------------------------------------------------------------
Bir milletin huzuru, rahat yaşamı adil ve sağlam devlet yönetimi ile mümkündür!
Üretimi ortadan kaldırarak ne kadar kıymetli değerlerin varsa; toprak, madenler, limanlar, fabrikalar, sahil işletmeleri vs. yabancı sermayeye teslim ederek ve içerideki soyguncu ve milletin anasına küfredenlere ihaleleri teslim ederek devletini soydurursan bu halkın iki yakası bir araya gelmez!
Adalet kavramını ayaklar altına alarak, halkı emperyalist güçlere borç paralar karşılığı ezdirirseniz ülkede huzur ve saadeti yok edersiniz. Açlıklar, haydutlar, yankesiciler daha da artarak halkın cinnet getirmesine ve dolayısı ile iç savaş durumuna sokarsınız ülkeyi.
Bir de edep dilinden uzaklaşırsanız; vay bu memleketine hakine!..
Tarihimizde göç yollarında yaralanıp gidemeyen kuşlara dahi vakıf kurarak onları koruma altına alan devlet, millet ne kötü duruma düşürüldü? Annesini, babasını, evladını, karısını, erkeğini, yakınlarını katleden katledene... Soygun, hırsızlık, yankesicilik, tehdit, tecavüz, dalavere, hayatı on misli pahalandıran tüccarlar...
İyi günlerde değiliz!
iyi niyetli, yürekli, dürüst insanlar bir araya gelmeli, yok oluşa dur demeli! Tehlike çanları hepimizin kapısında çalıyor! Duyun artık! Siyasi kavgalardan uzak durulmalı; el ele vererek zorlukları aşmalıyız, aşmak zorundayız!
Bu ülke, bu devlet, bu millet bizim...
Zafer Direniş
...
Memleket Diye çarpar Yüreğim
YORUMLAR
İşitmesi gerekenler kulaklarını, adil idareden sorumlu olanlar yüreklerinin vicdan kapısını kapatmış kardeşim.
direniş
Yorumunuza teşekkürler değerli şair kardeşim
Uzaklara selamlar