- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Reçete kişiye özeldir. ..manevi ve maddi hastalıkların reçeteleri...
Reçete kişiye özeldir...manevi ve maddi hastalıkların reçeteleri...
Doktor diyabet hastasına "Şeker yeme "yasağı koyar...ama sadece diyabet hastasına...manevi hastalıkların tedavisinde de reçeteler kişiye özeldir ve hastalığa özeldir...
Tasavvuf "az ye az uyu" der bu reçeteyi askere uygulama...çocuğa da...reçete kişiye ve hastalığa aittir...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Hayvani bedenimiz için de Ademi bedenimiz için de kuraldır bu...Evlenme diyeceğimiz kişiler de var...Kur’an evlen dedi diye genelleme yapma...Ruhbanlık daha hayırlıdır bazı kişiler için...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir..."Kertenkeleyi öldür"denildi bir hadiste Hikmetsiz bir şey yaratmaz Allah öyleyse hastalık ve sıkıntı oluşturuyorsa kerten keleyi öldür...Sivrisinek bile ortamdaki mikropları azaltır...hikmetlidir varlığı...sivri sineği öldür ama sıkıntıyı giderecek kadar öldür...Hastalık ve sıkıntı yoksa hiç bir canlı öldürülmez...reçete de yazılmaz hastalık yoksa...bir kaç nasihat yapar doktor ama reçete yazmaz hastalık yoksa...Uyarı yapar sadece...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...aslında helal haram tektir...görevimiz kulluk...kulluktan başka helal yok kullağa engellerden başka da haram yok...Müşrikle savaşmak uğruna bir çok şey yedi insanlar...açlık yıllarında da kuraklık yıllarında da...mesela çinliler börtü böcek yemişler tarihlerinde...bu bir reçetedir sıkıntılı yıllar için bir reçetedir...sıkıntı bitinceye kadar bir reçetedir gelenekleştirmek yanlıştır...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Fetvalar da düzenlenmelidir güncellenmelidir...Sağlık bakanlığı nasıl kendine ayrılan bütçeyegöre bir düzenleme yapıyorsa sıkıntıya göre bir düzenleme ve güncelleme yapıyorsa...din işleri de düzenlenmelidir...bu dinin değişmesi anlamına gelmez çünkü tevhid dinin de helal-haran tekdir ...güzeleylem güzel hal güzel fikir güzel duygu tektir...Rahman sıfatı belirler ...yani esmaya hadimlik güzel zıttı çirkindir yani ya şeytaniliktir yada melekiliktir...ademilik tektir...aşırısı sapmadır ilahi dinden...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Eczacı firmalarının da gündemi güncellenmelidir"Bizim oğlan bina okur döner döner yine okur" mantığı ile dini sıkıntılara ilaç üretme...Kifayetsiz ilaçların ekmellerini kalitelilerini üret...hantallık tembellik ezbercilik şeytani bir haldir ...gelişme ve mükemmellik önerir ilahi din...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Yazılan reçeteleri uygularken yapılacak hataları da önlemeliyiz...denetleyen bir eğitimli kesim olmalıdır...maddi ve manevi sıkıntılar için...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Ehil kişi ve kurumlar oluşturulmalıdır maddi ve manevi sıkıntı ve hastalıkları atlatmak için...Osmanlının savaşmak için faiz almasını kınayan bir mantık dinin özünden gafildir...haram vehelalin tevhid dininde tek olduğunun şuuruna ermemiştir..şeytani veya meleği hallere takılıp ademi hallere eylemlere fikirler duygulara erişmediğinin işaretidir...şeytani eylemleri şeytana bırak meleği halleri meleklere sen ademilikten sorumlusun...
Evet...reçete kişiye ve hastalığa aittir...Hastalığı ve sıkıntıyı giderecek kurullar kişiler uzmanlar yetiştirmeliyiz...dinin özünü gövdesini genlerini bilen dallar kırılsa da yenisinin geleceğini bilen ziraatçi nasıl gereken dalı budarsa budamayı hakkınca yapan bir kurul bir din işleri kurulu elzem...Bizim oğlan bina okur döner döner yine okur mantığı ruhbanlıktır...şeytani haldir...meleği eylemdir asla ademilik değildir...ama biz Ademi eylemlerle hallerle fikilerle duygularla cennete ve cemale ereceğiz...Meleklere verilmeyen görevlerimiz var tevbe görevi ekmelleşmek içindir...tevbe edelim "bizim oğlan bina okur döner döner yine okur "mantığından ve dinin özünü tanıyalım...
Evet...dinin özünü tanıyalım...hayvani bedenimizi tanıdığımız kadar ademi bedenimizi ve ona uygun dini tanıyalım...
Evet...dinin özünden gafiliz...Dini özünü tevhidi gizledik...Şeytan gibi şirkteyiz...yada melektilikteyiz...Adem olalım...tevbe en önemli adem özelliğidir...tevbeye sarılalım eskilerin hatalarından tevbe edelim...miyadını dolduran fetvalardan da...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.