Boş ver Y kal...
İnsanları kırmaktan korkmamalısın, en bariz ve iğrenç küfürleri edebilirsin. Peygamberler de krallar da öyle yapmış hem, 68 kuşağını görmüyor musun?
Allah de saldır cennet için, kelle kes, ganimet et kadını kızı, harem kur, köleleştir insanları
Atatürk de saldır dinistlere, yobaz de aşağıla, örümcek de aşağıla..
Ülkücüyüm de vatan millet diye saldır 7 kişi 1 kişiye, parçala yumrukla tekmele döv işte talimatla gibi..
Komünistlik yapsana oğlum, din diyanet, aile, özel mülk olamaz diye saldır her şeye
Başka ne kaldı sünniyim diye saldır alevilere, alevi ol saldır sünnilere
Rüşvet al, torpil yap, insanları ayır, fişle, yolsuzluk yap, yalakalık yapsana böyle yaşanır mı ya hu...
Hiç mi örnek almadın tarihten, önceki kuşaklardan, barbarlardan, barbar kılığına girmiş saraylılardan, kale sahiplerinden, toprak ağalığı yap marabayı eşşek gibi çalıştır mesela.. Asgari ücret ver sustur, zekat ver sustur, cennet cehennem günah sevap mübah, zorunluluk hali de bul her şeye kılıfı, kıvır oğlum işte.. Fikirlerini söylemelerine izin verme, çak oğlum ağızlarının ortasına bir tane..
Uyuşturucu kaçırsana, silah taksana beline mafyacılık yapsana, kim fazla parayı verirse bir bahane bul sık birilerine mesela... allah de sık, hık mık de sık, kafir de sık, saraylı de sık, bunlar faşist de sık, alevi de sık, sünni de sık, kimi koyarlarsa önüne sık, sık oğlum sık korkma..
İstihbaratın adamı olsana, meydanlarda karıştır ortalığı; çok ses çıkaranları, sistemi, yönetimi eleştirenleri hallet kalabalığın arasında, ne de olsa koskoca devlet var arkanda... Ön kapıdan göstermelik bir tutuklama haftaya arka kapından salınırsın ne de olsa... Devlet var oğlum arkanda... Kim dokunabilir sana..
Lan oğlum neden kutsal denilen kaynakları hedef alıyorsun, sanki ilahiyatçılar bilmiyorlar mı Tevratın İncilin Kuranın Tanrı vahyi olmadığını... İnandım iman ettim deyiver, hangi coğrafyadaysan hangi din kalabalıksa çevrende veya düşünce karışıver aralarına.. İlahi ezberle, söz ezberle, o şeyhe tabii ol, bu azizi an, kutsal de bul yolunu oğlum, ezan oku çevren müslümansa, selam dua yazıver yazılarına, besmele ile başla, şeytandan sığın falan, çan çal kilise varsa coğrafyanda, ilahilerini ezberle işte, bir cübbe geçiriver üstüne, bir de başına tekke tamam işte oğlum, şekil tamam olduktan sonra.. Olmadı ceme katıl.. yücelt arap bedevi atalarını... al eline tespihi bük boynunu derviş görün mübarek.. Sana ne gerçekler, doğrular..
Hadi bunları yapamıyorsun, o zaman yalaklık yapsana ortaçağdan kalmış alimlere, onların kitaplarından örnek ver, şöyle büyük alim de, şöyle kerametten bahset, öyle sevaptan günahtan bahsediver , mesela kullan kutsal denilen kitapları, ayet paylaş arada, sünnet de, olmadı atatürkçüyüm de, atatürkü kullan her pis işinde perde olarak...
İki namaz resmini paylaş gazetelerde, öyle yapmıyor mu 68 kuşağı... Slogan at meydanlarda sol elini kaldır, sağ elini kaldır...parmaklarınla yap bazı işaretler.. Tamam oğlum...
Hadi bunları da yapamıyorsun, meclise gir vekil ol, indir kaldır elini, boş kağıtlara imza at bakan olunca... 3-4 maaş almak o kadar zor mu ya hu, yazdır ismini her partiye, git partilere ağla zırla, şöyle de böyle de acındır kendini veya yürekli göster biraz hilal bıyık, sonra badem, sonra diğer türlüsünden üst dudağın üstü kapatan bıyık türünden işte, hiç birini atlama, hepsinin dümen suyunda görün, hele bir de aşiretten maşirettensen hangi siyasi görmezden gelebilir seni..
Savcı ol mesela, yukarıdan talimatla iddaname hazırla, hakim ol istihbaratçılara göre ver kararını, koltuğun giderse ne yapacaksın, sana ne hukuktan yasadan, gemini yüzdürmeye çalış ya hu... Gemilerle deniz ötesi ülkelere maske ilet şu salgında, gemi de boş dönmesin, boş duranı Yücelerden Yüce Tanrı Allah Ra sever mi oğlum, doldur uyuşturucuyu, silahı gizli bölmelere, nasılsa devlet var arkanda..
Olmuyor değil mi, ne yapsan da onlar gibi olamıyorsun, vahşileşemiyorsun.. Ne de olsa sen Bir Y’sin...
Boş ver Y kal...Cahillere laf anlatmayı bırak, kendine bak oğlum... Karınca, fili nasıl devirir biraz metafizik takıl olmadı fizik kurallarını formüllerini hatmet, yeni fizik kuralları bul..
Nasılsa öleceksin değmez geri zekalılara bulaşmaya de olmazsa...
YORUMLAR
Siğortalarımız attı çoktan da kimin üzerine mazifeki haşa Sultan ı eleştirmek,özgürlük gider elden.
Bunca Saraylar,Sultanlar geldi geçti de bu coğrafyada bu saltanatı kimse kuramadı.Lafım oki,kim kime dum duma,Ülke lay lam loy.
Koltuğumuzda rahat uyuyalım kimin umurunda.
Günün yazısı ilan ettim yazınızı.
Ìnşallah her kez okur.
Kutluyorum,sağlıklı,mutlu kalın.
Y veya Z fark etmez toplumsal bilincin içinde doğarlar büyürler. Teknolojik gelişmeler insan zihni üzerine çok etkili değildir ki çok etkili olduğunu söyleyen varsa masal anlatıyordur. Küreselleşmenin küçülmüş hali, bilgiye erişim hızlılığı vs. Anlat beybaba dinliyorum masalını.
Peh! Lan bilgi halka gerekli olduğu kadar verilir gerisi yok...yani ilkokul seviyesindeki bilgi ile halk uyutulur.
On kere söyledik...anlaşılmayan bir tarafı mı var. He inançla kandıralım, milliyetçilikle kandıralım, hümanizmle kandıralım... teknoloji ile kandırmayalım.
Öyle mi?
He...he.
Bahale giden gün söylemesi ayıp büyük çarşıları birinde, hızlı yemek yerleri var ya oradan altı lahmacun bi ayran aldım yiyorum, az doymadım ya neyse aga, bir yandanda göz ucuyla milleti seyrediyor biliyon mu...
İki bebeli hanımı da var yanında onlarda bir şeyler almanın peşinde ama herif verip veriştiriyor yanındaki aile efradına...ya sabır diyorum kendi kendime. Hanımda bana bakarmış göz ucuyla "sakın ha! Aklından bile geçirme yeterince derdimiz var" diye tazirliyor, azarlıyor beni.
Neyse aga oradan bir hanımefendi gençten biri adamın önünden yemek menüsüne bakmak için atak yapınca o adam gitti yerine sanki başka bir adam geldi. Bir kibar bir kibar hem de kendi çocuklarını geriye doğru çekerek.
Ütneye bak ütneye! Afedersin.
Ayağa kalktım, hanım koluma yapıştı. Vallaha dövmeyeceğim, iki çift laf edeceğim.
Otur yerine sözü ile oturdum, ne yapayım...
Sonra dedim ki hanıma...değerli şeyler yaklaştıkça bize onları değersizleştirenlere lanet olsun
Anadım mı...
Selam eder gözlerinden öperim. Sevgi ve hoşgörü ile.
boş ver sen Y"sin hep ye Y" kal bir nokta hariç
tamamına katıldığım bir yazı sayın Y"kardeşim.
b ir öneklendirmeniz çok abes durmuş bu yazıya
"alevi ol saldır sünnilere" ben bunca yıllık ömrümde
ve de okuduklarım yazdıklarımda böyle bir olaya rastlamadım
böyle örnekler varsa bilgilenmek isterim
saygım ile
ORFEO tarafından 6.12.2021 12:34:27 zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
sağlıcakla üstadım.
Yinsani
Devam (Y)
Bu tarz yakışıyor sana!
Vazgeçme.
Aldırma kuru iftiralara.
Dikkat et,
Kurduğun cümledeki lafa.
Koyma cümle içine ,
ağzına yakışmayan kelime …
Sövmekten daha yeğdir, insanca kurulan cümle.
Sevgilerimle.