- 508 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Fotoğraflar, şarkılar ve rüya
Fotoğraflarına bakıyordum. Bizimle,arkadaşlarıyla onlarca fotoğrafı vardı ama en çok videoları sevdim sesini duyabildiğim için. Beş yıl öncesine gidiyorum, almışım elime telefonu tam bir dakika boyunca devam ettirmişim videoyu sonra başka bir video bu sefer ben yokum bu sefer dayım var henüz nenem de var onu videoya çekmiş. Fotoğrafları anlatmak için bütün kelimeler yetersiz kalır o kadar çok anı var ki! Herkesin yan yana olduğu güzel fotoğraflar ama yine de en çok Karasu da sahilde çekilmiş fotoğraflar beni duygulandırdı hele bir tanesi var ki...Denize adım atmışız tutunmuşum dayıma yoksa düşerim. Bir diğer fotoğrafta İstanbul’dayız balkondayız bahçedeki o biçimsiz ağaç yaz güneşine gölge oluyor , keyfimize diyecek yok!
Sonra müziklere baktım günlerdir ismini hatırlamaya çalıştığım şarkıyı buldum! Kadıköy Moda Çay Bahçesi’ndeydik bir şarkıyı dinletti bana "Put gibi dup-dup-dup-dup duruyorum
Sanki dünya hiç dönmüyo
Dut gibiyim ama hala içiyorum
Dönme dolap dönüyo biliyorum"diyordu şarkı bugün onca Michael Jackson şarkısı, eski pop şarkıları ve türkü (En fazla olan türkülerdi) arasında buldum o şarkıyı "Doğan Duru - Dut".
Bugün havada Kadıköy sokaklarında yürümek için yağan bir yağmur vardı. Sensiz pek de hoş olmayan İstanbul’a yağan yağmur zaten beni yeterince hüzünlendiriyor,hüzünlenince seni düşünmemek elde değil. İşte tam bu satırları yazarken başka bir şarkı çalınıyor kulağıma "Ezginin Günlüğü-Kadıköy" o da diyor ki "Sen uzaklarda ülkem, ben gurbetde bir göçmen".
Bir rüya gördüm hep beraberiz senin gideceğini biliyorum sen o kapıdan çıkınca geri dönemeyeceksin biliyorum seni tutmam lazım ama tutamıyorum.Madem tutamıyorum o zaman doya doya sarılayım diye düşünüyorum,sımsıkı sarılıyorum sana. Sen konuşmuyorsun. Rüyanın sonu kaçınılmaz sen o kapıdan çıkıyorsun, sokağa bakıyorum yoksun çoktan gitmişsin güzel annenin kollarındaki cennetine.
open.spotify.com/track/04AOBYmfLugz5Wy0tVJLSJ?si=zv-uXy3MSD6udGRBTnTdfA&utm_source=copy-link
open.spotify.com/track/4hZf3SP47nitaNbAi0tYMK?si=wEC9Lsy2THGpF1M-5cVncg&utm_source=copy-link
YORUMLAR
Günaydınlar Derin,
En çok sevdiği mekandır,Kadıköy Moda Çay Bahçesi. Sana şarkısını biz dostlarına da yüzünden düşmeyen tebessümle anılarını. Nasıl şen şakrak mutluyduk. Çünkü biliyorduk dostluğun güzelliğini.
Sende çok güzelsin, hemde çok.
Dayına olan sevgin saygın ve bu küçük yaşta vefan zamane gençliğin en tatlı örneğisin.
Öperim goncagül yanaklarından.
Sevgiyle Allaha emanet ol.