- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Şehitlerimiz yakınları ve siyaset
Bir partili milletvekili tarafından Bingöl’de Şehit ailesine yapılan küfür, haklı olarak tüm duyarlı kişi ve örgütleri ayağa kaldırmıştır.
1980 yıllarından beri bu ülkede siyaset yapan bütün sağ-sol partilerin, STK, kamu veya özel kurumların, adına her ne derseniz deyin, terörün bu günlere gelmesinde hata ve payları vardır.
Kimi oy kaybetme korkusu, kimi yandaşlık, kimi dış güçlerin oyuncağı olma, kimi de günü kurtarma uğruna terörle mücadele de yetersiz kalmışlardır. Bir kısmı elini taşın altına koymamış, bazıları da bana ilişmeyen yılan bin yıl yaşasın kabilinden görmezden gelmişlerdir.
Bir yığın paketler açılmış, çözüm süreçleri yürütülmüş olsa’ da, terör ülkemiz ve şehit olan masumlar açısından değişmemiş.
"Aksine terör örgütü bazı "mahfiller de" güçlenmiş, siyasi zemine yayılarak varlığını belediyeler, sivil toplum kuruluşları ve devlet imkânları ile sürdürebilir hale gelmiştir."
Bu terörün kurmaylığını yapan başrol eşkıyayı dağlardan, bayırlardan, mağaralardan önce, Ankara ve İstanbul’un ve bazı büyük şehirlerin lüks mekanlarında aramak lazımdır.
Bu ülkenin kaymağını yiyen, suyunu içen dili, dini, ırkı ne olursa olsun, terörle arasına mesafe koyamayan sahte mimikli hainler ne var ki çok fazladır.
"Bugün devletimiz içeri ve dışarda hiçbir zaman olmadığı kadar ciddi, askeri, istihbarı, siyasi mücadele vermektedir. Siyasi görüşümüz ne olursa olsun, bu mücadelede devletimizin ve milletimizin yanında olmak mecburiyetindeyiz."
Hani demokrasi, hani insan hakları, hani yaşam hakları, ey demokrasi çığırtkanlığı yapanlar? Boğaziçi’nde katil polis diye bağıranları, din, millet düşmanlarını, LGBT’lileri, insan hakları yaftası altında savunanlar! Şehit Asker, Polis ve gazilerimizin bize emanet şehit yakınlarına yapılan küfür karşısında nerede duruyorsunuz.?
Akademisyenler, hukukçular, üniversiteler, sivil toplum kuruluşları, odalar, barolar, Tüsiat adları her neyse; artık bu taraflı gidişe bir dur deme zamanı gelmedi mi ?
Hayvan hakları savunucuları, doğa hayranları, bilmem ne şu, bu savunucu, kuruluşları, masum insanlar, Asker ve polislerimiz terör örgütleri tarafından şehit edilirken, Terör sevicilerine tepkide neredesiniz, ey demokrasi havarileri?
Kahpe tuzaklarla, kahpe kurşunlarla yiğitlerimizi ve öldürmeye devam ediyorlar. Bunlara destek veren belediye, siyasi ve kuruluşlara yaptırım yapmak, demokrasiye tersmiş! Yerin dibine batsın böyle demokrasi.
Bu şehit, gaziler, masumlar insan değil mi? Onların yaşam hakları özgürlükleri yok mu? Onların akrabalarına küfür edilirken, Ey elitler, ey Burcuva, ey hainlere bekçilik edenler neredesiniz.?
Yıllardır ülkemize karşı vur - kaç kalleşliği yürüten, karakollarımıza, askerlerimize, binalarımıza, çarşımıza, pazarımıza saldırıp inlerine saklanan teröristlerin, kim olduklarını biliyordunuz; kınama yaptınız, aranıza terörle mesafe koydunuz mu, ey siyaset yapanlar ?
Şehitler ölmez diyorlar, ölüyorlar. Ocaklar sönüyor, Annelerin, babaların yürekleri yanıyor. Eşler dul, çocuklar yetim babasız kalıyor... Ölmez diyorlar ama ölüyorlar. Siz bu öldüren canilere karşı ne tepki veriyorsunuz, Ey asilzadeler.
"Ben düşündükçe her gün ölüyorum. Onlar vuruldukça nasıl ölmezler?"
Pkk 1980’den bugüne kadar devlet, halk, ülke olarak Türkiye’ye bu ülkenin maddi, manevî kaynaklarını bu uğurda kaybettirdi. Elli bine yakın insanımız öldü veya şehit oldu. Çok sayıda yaralı, sakat, korkunç tahribat…Bunun yanında dehşetli manevi yıkım da var.
"Kusura kalmayın, Evrensel hukuk kurallarını hiçe sayan, anayasal düzeni ortadan kaldırıp ülkeyi bölmek isteyen, terörle arasına mesafe koyamayan hiç kimsenin, seçilmişlik zırhından faydalanma hakkı da olamaz.’’
Bugün Terör karşısında fakatsız, amansız bütün siyasi ve sivil kuruluşların bir olamaları, terörle aralarına mesafe koymaları koymayanları ayıklamaları gerekmektedir. Böyle küfürbaz vekillerin ve terör yandaşlarının hiç bir çatının altında yeri olmamalı, demokrasi ve hukuk içerisinde gereken yapılmalıdır.
Ülkemiz üzerinde oyun Kuran, tüm oyuncuları, "terörün her türküsünü" milletimiz bertaraf edecektir. Zamanı gelince aklı başında olan, vatan, millet, bayrak sevdalısı herkes şehit olmaya hazırdır. Hiç boşuna iç, dış hain odaklar ve terör sevicileri sabrımızı sınamasınlar.
Bu vesileyle şehit ve gazilerimizi minnet ve şükranla anıyorum.
Ahmet Ali Canbaz 08.11.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.