- 270 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...Bu müşrikler haram ayları da tanımaz
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...Bu müşrikler haram ayları da tanımaz
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır..
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol bu hak kavga için...Hırs Kur’ana göre mutlak kötü değildir...Tek cemalüllah ölçüdür iyiyi-kötüyü belirlemede...Ruhban olma ..mutlak kötü lanetlenmektir cemalüllahtan uzaklaştırılmaktır...mutlak iyi cemalüllahla ödüllenmektir...Kur’ana göre...ruhbanlardan dinleme Kur’anı...onlar tek kanatlı kuşa çevirdiler Kur’anı...budadılar Kur’anı...onlar kötü dediler hırsa ama nerede iyi nerede kötü ...belirtmezler...eksik tanıttılar varlığı onlar...ölçü tek...cemalüllahı ölçü edin...ruhbandan din öğrenilmez...afyon onların dini...İlahi din eksiklik kabul etmez...mesela "şeytan kötü" demek ...eksik bilgidir...diğer ayetleri neden gizliyorsun...Allaha sığınalım diye var edildi şeytan...Allaha cemalüllaha aşık olana faydalıdır şeytan...Kur’an böyle diyor...ama ruhban da kafirde kur’anı gizler örter...değilse dünyalık kazanamaz dinden...taht da kazanamaz..ün d kazanmaz...
Evet...Hırs, haset ve kıskançlık...mutlak kötü değildir ümmete karşı kullanırsan kötüdür...kötü sonuçlara sebebtir...ama ümmetin düşmanlarına çevirirsen bu silah faydalı olacaktır ...bunu öğretir Kur’an ama Kur’anı budamak geleneksel bir hatamızdır...
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır...
Hırsını ümmete çevirme...şedidliğini ümmete çevirme...Müşrike çevir...öfkeni de...Hendek savaşında Allah rüzğarı bile müşrike çevirdi kullandı rüzğarı...müşrike zarar için...
İşte ayetin gösterdiği hedef..."O, Allah’ın elçisi Muhammed’dir. Onunla beraber olanlar da kâfirlere karşı sert, kendi aralarında merhametlidirler. Onları, Allah’ın lutuf ve rızâsına talip olarak hep rükûda ve secdede görürsün. Secdenin tesiriyle yüzlerine simaları oturmuştur; Tevrat’ta onlar için yapılan benzetme budur. İncil’deki misalleri ise bir ekindir: Çiftçileri sevindirmek üzere filiz verir, onu güçlendirir, kalınlaşır ve kendi sapları üzerinde durur. Onlar (müminler) yüzünden kâfirler öfkeden kahrolsunlar diye (böyle olmuştur). Onlar arasından iman edip dünya ve âhirete yararlı işler yapanlara Allah bir bağışlama ve büyük bir ödül vaad etmektedir."(Fetih/29)
Evet...ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır... hırs silahtır ümmete çevirmemelisin..Hırsın başladığı yerde, saf duygular biter. yani ümmet düşmanlarına karşı çevirirsen zararlılar da faydalıdır...
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır..
Osmanlı neden yenildi ve yıkıldı...nüfus yönüyle azdı müşriklerden...hırs yönüyle azdı...para yönüyle azdı faizle bile para aldı...ihlas yönüyle bir iflas yaşanıyordu...tefrika vardı birlik yönünden iflas yaşanıyordu...
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır...Küreselcilere köle oluruz hırslı ol
Ameller haller eylemler ne mutlak iyi ne mutlak kötü...niyetlere amaçlara ülkülere hedeflere göredir hırslı ol...Köleleşeceksin sıra bunda şimdi...bir çok İslami sanılan örgüt paralı askeri müşriklerin...artık köleleşmemize geldi sıra...
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır...Hz Alinin ordusuna karşı Kur’an sayfalarını mızraklarına taktı hz Muaviyenin ordusu...Tefrikaya çözümler üret...ve yetmez...Tefrikayı sen çıkart müşrik saflarında...
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır..Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...
Küreselcilere galib gelmemiz ihlasa ve hırsa bağlı...uyanışa da...Mal ve taht hırsına siyaset hırsına bağlı ama bu hırsları ümmete çevirme bu hırslar silahtır...
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol
Ümmete düşmanlarımız düşmanlarımıza karşı silahtır..Savaşta başarılı olmak isteyen hırslı olur...savaş için en iyi atlar besler...Kur’an hırslı ol müşrike karşı der şedid ol der üstün ol der...silahda parada askerce de üstün ol der Kur’an .hırsı öfkeyi şiddeti...ümmete çevirme der Kur’an yanlış anlatm hırsı öfkeyi şiddeti...şeditliği...mazlumu sevdiğin ölçüde öfkeli ol zalime müşrike...der Kur’an...budamayın Kur’anı Kur’an sadece ümmet ilişkilerine yön vermez ümmetin düşmanlarına karşı ilişkilerimizi de öğretir...
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...
Vasıflı olanlar bile işsizlikle karşı karşıya gelir eğer çözüm bulunmazsa bir an önce...
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol
Hırslı olacağın şey güzelse ona hırs güzeldir der Kur’an kötü hırs var iyi hırs var...beka meselemiz hırslı olmamıza bağlı...Bekamızın gereklerini elde etmekte hırslı olalım...para ve silah...ve ihlas ve ilim ...bekamızın esbabıdır...birlik dirlik ...de
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol..
Kalabalıklara bakın, azimle yürüyenlere herkes yol verir...kavgada savaşta ...azim ve kararlık için paraya ve silaha ihtiyaç var...mermin bitse savaş biter...erzakın bitse savaş biter...hırslı ol bu güzel hizmetlerde...
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...
Kişisel bağlamda hırslı olmasan da ümmetin bekası için hırslı ol...ümmeti yaşatmak içinse hırslı ol...çürütmede hırslı olma...ümmete düşmanlarımız kalbimizde yaşayan şu üç şeydir: Hırs, haset ve kıskançlık...ama Allah hikmetsiz bir şey var etmedi ve izin de vermedi hikmetsiz bir şeye...hırs varsa yeri de var faydası da var...hikmeti de var...hasetliğin de ...kıskançlığın da...kötülük kişinin sadece seçimindedir der Kur’an...şeytanı seçen cehenneme gider...peygamberi seçen cennete gider...şeytan eksiktir seçme der Kur’an...ilmi eksiktir şeytanın...ve ruhbanların...da
Kimse yapmaz senin sana yaptığını...secimdedir kötülük de iyilik de...hırs ve hasetlik müşrike çevrile bilen iyiliğe de vasıta olabilen düşmanlarımızdandır ama şeytan ve müşrikler düşmanlık edersek faydalı olabilen düşmanlarımızdandır...az farklılar...Allah faydaya vasıta olmayan bir şey yaratmadı...bunu bil...düşmanlıkları sınırlıdır her düşmanımızın ama irademizin düşmanlığı bile sınırlıdır ama sadece tevbe iledir onu sınırlamak...
İnsanoğlunun bir vadi dolusu altını olsa, ikincisini ister. İki vadi dolusu altını olsa üçüncüsünü ister. Üç vadi dolusu altını olsa diğerini ister. İnsanoğlunun gözünü, topraktan başkası dolduramaz. Allah c.c. tevbe edenin tevbesini kabul eder.Bu hadis TEVBE ye muhtaç fıtratlı oluşumuzu ifade eder...fıtratla kavga müşrikle kavgayı kaybeddirir...iki vadisi altınlada yetinme müşrikleri yenmek için kullanacaksan...oruçlu asker savaşamaz...oruç da maddi düşmana karşı zayıflatma var...der akıl...orucunda faydalısı zararlısı var...peygamber "sizin üzerinizde eşlerinizin hakkı var"burdu...ibadetler bile mutlak iyidir deme...Mutlak iyi cemalüllahtır...sadece cemalüllah...İlahi dini böyle bil...Namaz zekat niyete bağlı iyilerdir...bağımsız iyiler yoktur ibadetlerimizde.. mutlak iyi belli...Zekat verirsin...cemalüllah için değilse mala şükür olmaz kibre sevk eder...
Hz İbrahimden beri yaşatılan bir gelenektir haram aylar geleneği...bu aylarda savaş yapılmaz...Barışa dönüş aylarıdır insanlığa melekleşmeye dönüş aylarıdır bu aylar...hileye baş vurmaktır bu aylarda savaşmak...Eşhürün Erbaatün Hurum adıyla da bilinen haram aylar, diğer aylardan farklıdır.
Küreselcilere köle oluruz hırslı ol...Bu müşrikler haram ayları tanımaz..Mubarek gecelerimizde Suriyede de saldırdılar işte...Filistinde de...saldırdılar...
İşte ayet.."Gökleri ve yeri yaratan Allah’ın katında ayların sayısı on ikidir. Bu on iki ayın dördü haram aylardır. O aylar içinde sakın kendi benliklerinize / nefslerinize zulmetmeyin. Fakat müşrikler sizinle nasıl bir araya gelip savaşıyorsa siz de onlarla eksiksiz bir şekilde savaşın. Allah, helale yönelmiş olan takva sahipleriyle birliktedir."(Tevbe/36)
Haram aylarda müşrikler savaşır ve saldırı müslüman ülkelere ...haram ayların hakkını sadece mü’min olanlar tanır ve kabullenir...işte ayet..."Ey iman edenler! Savaşmanın yasak olduğu haram aylarda kurbanlık olarak verilmiş hediyelere, Mescid’i Haramda ibadet edenlere saygısızlık etmeyin. Yalnızca ihramdan çıktığınızda avlanın. Sizi Mescid’i Haram’dan uzaklaştırmak isteyenlere karşı öfkelenmeyin ve düşmanca davranmayın. Kötülük ve savaşta değil, iyilikte, hayırda ve barışta yardımlaşın. Allah’tan korkun! Şüphesiz Allah’ın azabı çok çetindir."(Maide/2)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.