- 374 Okunma
- 0 Yorum
- 6 Beğeni
Kazananlar asla vazgecmiyenlerdir
İnsanın hisseden bir kalbi varsa ve mümkün olduğunca psikolojisi düzgünse bir bakıma herkesi anlayışla idare etme görevide ona düşüyor.
Aman o kırılmasın aman bu kırılmasın derken bir bakmış insan en çok da kendini kırmış işte.
Kırmaktan incitmekten korkup bana ne diyemediklerin bencilce sana ne? derken sen savunmasız elinde kocaman bir sıfırla
"çırılçıplak" öylece kalakalmışın...
İyi niyetinden vuranlar yüzünden güvenin pek de kalmamış insanlara vede kendine..!
O yüzden sevgisiz, kendini geliştirmekten aciz gelişimini tamamlayamamış kalpler yüzünden kat kat duvarlar örmüşsün bu yüzden de bazen unutmuşsun kendini,
unutmussun hayallerini.
İyi kalplilerin vurulduğu bu dünyada kanatlarınızın olup uçabilecegini öyle pek de söylememek gerek hayallerinizden bi haber içi negatif duygularla dolu insanların yanında.
Duymasın, bilmesinler de
çünkü;
kıskanç hasetçi zihinleriyle onlar ne yapar ne eder bir yol bulup büyük bir keyifle kanatlarınızı kırarlarken bir daha da uçmaya da mecaliniz kalmaz.
İnsan tüm kalbiyle kendine inanıp yaradanın içine koyduğu manevi rızık ile yola çıktığın da aradığı gücü yine içinde bulacaktır.
Ve bu yolculuk da hiç bilmediği görünmez ordular ile desteklenecektir.
Yeter ki bunu tüm kalbiyle istesin,hayallerinden vazgeçmesin ve sadece hayal etmekle istemekle yetinmeyip istediklerini alma yolunda bin kere yere düşmüş olsa da
yine yeni bir umuda tutunup tekrar yollara düşsün.
Tüm yapamazsın, ucamazsın düşersin diyen tüm çatlak seslere kulak tıkayatak.
Unutmamak gerek insan uçmak istiyorsa onu aşağı çeken her şeyi bırakmalı.
Çünkü hayat cesurlari sever.Ayağına dolanantum ağır yükler onu hep asyağıya çeker.
Bazıları bu yüklerden kurtulmayı başarıp içindeki gücü kullanmayı bir ömür başaramazken bazıları ise bunu çok daha erken başarıp başarı yolunda hedeflerine emin adımlarla yol alır.
Ve unutmamalı, unutmamak gerek hiç bir zaman geç değil yeniden başlayıp yollara koyulmaya ...
Ve unutmamak gerek hayat cesurlari sever..
Başaranlar ise hiç hata yapmamış hiç kaybetmemisler değil, asla vazgecmiyenler kazanır.
Bu hep böyledir.
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.