- 776 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O senin müslüman algın...
O senin müslüman algın...
Mezheblerin algılarını eleştiri değil amacım...Tevbeye muhtacız...Akıl der ki..."Pazarlığa ihtiyaç duyulan ülkede İslam yoktur...Allaha iman yoktur...Tevbeye muhtaçsın kardeşim...Mezhebler seni müslüman saydılar...Günahsız da mı saydılar... tevbeye ihtiyacın yok mu dediler...
O senin müslüman algın...
"Bir ülkede evlerde kapılar kilitleniyorsa..."O senin müslüman algın...akıl o ülkede İslam yoktur ...der.
O senin müslüman algın...
"İslam bizi geri bıraktır diyen ..."deme O senin İslam algın...Ruhabnlığı İslam sandın...Ahiret için merdiven dünya İslama göre...Sırat köprüsü dünyadır...Sırat köprüsü dünyadadır...
Evet...O ruhbanlar kadın puttur der müşrike kaçar kadın mal puttur der müşrike kaçar mal makam puttur der müşrike kaçar makam...
Evet..."Sebebleri kaldır aradan ortaya çıksın yaradan" dedim ama çıkma aradan ayna ol sende görülsün yaradan.Hakkettiğini yaşatır Allah
O senin müslüman algın...
"Müslümanlar bir birini boğazlıyor ..."diyen...deme Peygamberin sağlığında neden boğazlamadı...Irkçılık cahiliye adeti sayılırdı...
O senin müslüman algın...
Müslümanın duası kabul olur...bedirde peygamberimiz dua etti kabul oldu ama Uhutta kabul olmadı...Hakkettiğini tadarsın...İştişare eksik ilimdir...Demokrasi tellallığı bir yere kadar faydalı...Halk değil hak seçmeli eylemimizi halimizi fikrimiz...Hz Yusuf yedi yıl bollukta yediyıl kıtlığa hazırlandı hani rüyayla amel edilmezdi...O senin müslümlık algın...
O senin müslümlık algın...
Ferece Yahudi adeti diyen .."Yahudiliğe düşmandır İslam yahudiye değil...işte Kur’an yahudi adetine uymayın giyimde demiyor...ama yahudi tinetli olmayın diyor...Sen İslamın değirmenine su taşı...Hz İbrahimin ateşine su boşaltsana ya...
O senin müslümlık algın...
Deisten tek farkımız var...şehadetimiz ve tevbemiz ikisine bari iyi sarılalım...Allah şeytanı Kibirle zorladı...Bizi de kibirle zorluyor şeytan...cehennem korkusu ve cemalüllah aşkı ile çağırıyor...
"Dinde zorlama yok" ceza-ödül yok anlamı taşımaz...ceza-ödül’e her sorumlu yetkildir...baba evladını cezalandırır.Gemiye bin der...Hz Nuh gemiye bin dedi Kenana...binseydi ödüllendirecekti...Allahta ödüllendirecekti...Ödülü kaybetti bu da dolaylı zorlama...Sil onu oğulluktan buyurdu Allah yani ceza bu.Hz Nuh da sildi unuttu acısını ...Kıymet vermedi Kenana bu ceza değil mi...illa silah mı dayamaktır ceza...
Kur’an terazisine göre tart kendini ...duama kabul olmuyor diyen...Beytullahda da dua etsen kabul olmaz ...tevbeye sarıl..insanlarla helalleş...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.