- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
geleceğin aynasında
metafizik gerilimi anlamak isteyenler metallicanın until it sleeps şarkısına baksınlar.
ademle havvanın cennetteki hayatını sonlandıran hikayeye odaklanmış müzik,
hayatımıza ruh katan felsefenin yasaklar bağlamında kötülüğü ele almasıyla.
diğer şarkılarda farklı konular işlenmiş.
scorpionsun wind of change şarkısında hayatın trajik yönü olan savaşların yaşattığı dramda görülmüş doğamızdaki ayrıksılık.
space girlsün viva la frover müziğinde inancın saflığına göndermede bulunur doğanın saflığındaki ikilem.
atcnin şarkıları melodram yaratmaktaki başarısı günümüz müziğinin eskitemediği tınılar yakalıyor.
türk müziği sezen aksunun şahsında büyüleyici tınıları yakalar bize dair düşler için yoklayınca karanlığı.
alex haley malcolm x kitabında islamın özgürlük mücadelesine dip not tutar.
türkiyede laik inançta olanlara aynı muamele reva görülmüş devrim inancını içselleştirdikleri için bahriye üçok ve uğur mumcu gibi aydınların şahsında.
derin güçlerin bu konuda ayrım gözetmedikleri onat kutlar cinayetinden anlaşılır.
hırant dinkin barışı isteyen tutumu için bir anlamı yoktur onurlu bir hayat için yaşamasında.
gelecek karamsarlığıyla dokunur umudumuza bağişlanmaz bir suçlulukla yaşarken zorlukları.
ahmet ümitin son kitabı unutulmuş mitlerle kutsuyor yalnızlıkları.
biraz hellenizm ve zümrüdü ankanın hayat aynamızdaki görüntüsüyle yaşlanıyor çağların yürüyüşü.
star warsın zaman için düşünülmüş çağlarda aramakmıdır vazgeçilmiş olgular için yaşlanırken tarih
andre breton için çok şey söylenmiş ama günümüz şiirindeki sorgulayıcı yönüne sosyal ilişkiler bağlamında uzak düşmüş.
kayıp zamanın izinde kitabından geleceğe bir geçiş yaparsak tanrıların arabaları gibi kitaplara dönüşte yaşanıyor futurizmin gerçekliği
metrix felsefesi yıldızlara götürecekmi umutları.
içimize dokunan karanlıkta aramakla geçirmişiz çağları yeni hikayelere bakınca.
yıldızlara yolculukla insanın karşılaşacağı yeni gerçeklere inanmak gerekiyor belkide.
teknolojik çağın kendini aşmasıyla varılacak gayedir evreni tanımak.
kırmızı pazartesi ve beyaz diş romanları karşıtılığıyla yokluyor farklı dünya arayışlarını.
fazlasını merak edenler futurizmle ilgili kitaplara bakabilir.
belki bilgisayarın elektrolize olması bizi ıevrende yolculuğa çıkaracak şığa dönüşterecek geleceğin dünyasında.
sonsuzluk başlamış durumda zamandan ödünç aldığımız işaretlerle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.