- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye partiler çiftliğine dönmüştür
Türkiye partiler çiftliğine dönmüştür. Bugüne kadar toplam 130 parti kurulmuştur. 24 parti anayasa mahkemesi tarafından kapatılmıştır. Türkiye’de şuanda 106 parti faaliyet göstermektedir. Tüm siyasi partiler seçimlere girdiği zaman devletten belli bir orandan para desteği almaktadırlar. Bu paralar Bizim cebimizden çıkıyor. Neden bu kadar parti kurulduğunun sebeplerinden birkaç tanesi; makam mevki ve çıkar ilişkisiyle bu paralardır. Partilere verilen para desteğini Devlet kesin o zaman bu sayı çok aşağılara ineceği bir gerçektir. Vatandaş olarak bizler kendi partilerimizi asla eleştirmiyoruz. Tarihten bize miras kalan padişahım çok yaşa geleneğimizi devam ettiriyoruz. (Herkes ittini övüyor, kimse bitlerini saymıyor) ata sözü bu gerçeği tüm yünleriyle anlatmaktadır. Türkiye Cumhuriyeti’nin gelişip hür ve bağımsız bir devlet olarak tarih sayfasında kalmasını istiyorsak bizler mensup olduğumuz veya destekledigimiz partileri eleştirme kültürünü geliştirmeliyiz. Benim odunum demekten artık vaaz geçmeliyiz. Eyer bizim odun artık bir işe yaramiyorsa subaya atıp keyfimize bakmalıyız...!!!
Muzaffer Önler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.