- 376 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen namaz kılmıyorsun...
Sen namaz kılmıyorsun...
Allah günde beş vakit bana gel dertleş diyor derdlerini sun...diyor ...Allah nedir bu dertler.."Sıratı müstekime ilet...""sınırsız ilmin ürünü olan yola ilet..."...derdin bu değilse namaz kıldım deme...
Neden geldim bu dünyaya nereden geldim nereye gideceğim...gibi dertleri olanlar feylezof olur...Namaz seni feylesof yaptı mı...Namaz kıldım deme feylezof etmediyse yani bu dertlerin yoksa...Daleletde olanların yolunu terk etmek gibi derdin yoksa namaz kıldım deme...Namaz da Oruç da benzeri gizli ve derin ...dertlerin ürünü...
Allahu ekber..."dedin mi bir karıncayı incelerken...Ona tek rızık veren Allah...Ağaç havayı temizliyor...şefkati yokken şefkatli görev yapıyor...dedin mi...ağacı incelerken...Ensar gibi kardeş bildin mi muhaciri...suriyelilerin yiler Afganlıların iyileri alimleri namazlıları secdelileri...de muhacirdir...Sen dertsizsin ülküsüzsün...tohumu toprağa diken yiyenden karlı...malını canını makamını Allaha adayan da karlı dedin mi...Allaha adayan da en karlı dedin mi... karı...zararı Allaha göre mi nefsine göremi anladın...Sen namaz kılmıyorsun...
Sen namaz kılmıyorsun...
Senin hayretin artmadı hiç ...çünkü tefekkürün yok...İhlasın artmadı...sen zarardasın...zarardayım dedin mi...Sen namaz kılmıyorsun...
Sen namaz kılmıyorsun...
Kur’an dedi ki zekat vermedin...Sen namaz kılmıyorsun...Namaz verme sevdan değil senin davan değil...bilincin eksik senin ilmin eksik...ihlasın eksik...
Sen namaz kılmıyorsun...
Sen namaz kılmıyorsun değil, Allah seni huzuruna kabul etmiyor...Kur’anla dirilmedin ölüsün sen...
Biri Hz. Ömer’in yanına gelerek dedi ki; * Ben hiç namaz kılmıyorum, Senin Allah’ın bana hiç ceza vermiyor... * Hz. Ömer o adama dedi ki; * Ey! Allah’ın kulu Sana Hak Teala secde etmeyi nasip etmiyor, bundan daha büyük ceza mı olur...
Duygular esir eder zincirler nüzul eder...namazın manevi yolculuk değil senin...Sen namaz kılmıyorsun...şekildesin...Tevhidci bile dğilsin sen ...müşrik kadar günahların...çok az tevben var...önce tevbe sonra namaz...Sen namaz kılmıyorsun...Susuz olmayan toprak suyu içmez sen namaza susuz değilsin...derdin sadece dünya senin ahiretle dertlenmedin...Sen namaz kılmıyorsun...
Sen namaz kılmıyorsun...
Allahtan yardım gelmiyor sana yani Kur’an öğütlerine hadim değilsin...canınla malınla makamınla...Allah Allaha yardım edene yardım ederim dedi...evet...sen namazın hakkını vermedin...Muhlis değilsin dertli değilsin ülkülü değilsin kavgan yok köleleştirici sömürgeci küresilciyle...Yalancıyla zaniyle kavgan yok tesettür için kavgan yok...zekat için zengin olmadın alkış için zengin oldun...düğünün ermeni düğünü gibi...ermeniye karşı Allah seni desteklemez...Sen namaz kılmıyorsun...Namazın hakkını vermiy
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.