- 475 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
YENİ BİR KİTAPLA TANIŞMAK
Her zaman yanı başınızda mutlaka okuyacağınız bir kitap bulundurun derler ya hani işte ben de bu kitapla böyle tesadüf sonucu karşılaşıp, tanıştım. Yazar biz okurlara sade ve akıcı bir kitap sunduğu için teşekkür ederiz. Bir okur olarak beni ilk cezbeden tarafı "disleksi" rahatsızlığı üzerinde durması oldu. Çoğumuz az ya da çok duymuşuzdur. Bilimsel yazılarda veya makalelerde konuyu okumuşuzdur. Ama bu konu bir öykü kitabındaysa ve baş kahramanımızla iç içeyse bu tabii ki bambaşka bir durum olur.
Evet kitaplar okuyucusuna bir şeyler sunmalı. Bu bir hayal dünyası olabilir ya da gün ışığına fazla çıkmamış bir konu olabilir. Bu konuda yazarımız kutlamak isterim. Bir şeyleri bilirsiniz ama onu herkesin anladığı bir şekle bir türlü dökemezsiniz. Burada bir okur olarak bunun ne kadar zor bir şey olduğunu defalarca düşündüm. Bence kitabı yeni okuyacak olan okurların da kitabı okumaya başlayınca kitaptaki kahramanımızı kendi iç dünyalarında canlandırmalarını isterim. Sizin aylarca ve yıllarca bir türlü düzene sokamadığı bir işi bir başkası belki yarım saatte düzenleyip derleyebilir. Hepimiz yaşadığımız sürece hayatımızın içine bir ideal koyarız ...
Öykünün içinde öykü kısmı güzel kurgulanmış. Zafer-Aşk-Yenilgi üçlemesi yine aynı şekilde iç içe işlenmiş. Kurgunun içindeki "Fransız Savaşcı Kadın" kahramanımız ve onun yaşadıkları biraz daha gün ışığına çıkarılarak anlatılsaydı okuyucusu için daha zengin bir sahne sunabilirdi. Yazarımız belki de bunu okuruna bıraktı kim bilir ?
Sonlar her zaman beklendiği bitmeyebilir. Bu niye olmuş bu biraz abartılı demekten çok "Disleksi" olsaydım acaba dokuz kelimelik ( 9-6) bir cümle kurmak için acaba kaç dakika düşünür olabilirdim ? ya da bunu yaşayanların hayatlarındaki kesitleri hiç sordunuz mu ?
Kitabımızın "PİŞMAKLIK ÖLÜMÜN EN UZUN HALİ "Yazarı " Aslıhan Elif" i böyle bir kitabı okurlarıyla buluşturduğu için teşekkür eder nice yeni eserlere imza atması temenni ederek başarılar dilerim.
Not : Kitap inceleme kategorisine ekleyemediğim için buraya eklemek durumunda kaldım.
YORUMLAR
Çoğu kitabın birazı kurgu olsa da büyük bir kısmı içinde bir dolu yaşanmışlığı da barındırır. Hayatın içinden damıtılmıştır yaşananlar kimi tatlı kimi acı... Kutlarım...
DİLEK YILDIZI
Arkadaş sen sağ mısın 😂yani bu paylaşımını okuduğuma göre sağsın. Nereler deydin yıllar nasıl geçti. Bende olumsuz çok olaylardan buralarda yok sayılırım yinede binde birde olsa bakınıyorum buraya. En son korkumuz şu yangınlar bu yaşadığım Milas'ın köyünüde yaktılar. Allaha şükür köylü 2 gün kendi çabasıyla söndürdü. Rüzgar yön deyiştirmeseydi bitmiştik o ayı sarsaydı alevler.
DİLEK YILDIZI
hülya hicran
hülya hicran
Arkadaş sen sağ mısın 😂yani bu paylaşımını okuduğuma göre sağsın. Nereler deydin yıllar nasıl geçti. Bende olumsuz çok olaylardan buralarda yok sayılırım yinede binde birde olsa bakınıyorum buraya. En son korkumuz şu yangınlar bu yaşadığım Milas'ın köyünüde yaktılar. Allaha şükür köylü 2 gün kendi çabasıyla söndürdü. Rüzgar yön deyiştirmeseydi bitmiştik o ayı sarsaydı alevler.