- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Metroseksüellikten Öte
Bakımlı olmak; imkanlar ölçüsünde iyi giyinmek, giyindiğinizi yakıştırmak, kendinizce bir tarz geliştirmek istenen şeydir. Bu size güven verir, insanlar içerisine rahat çıkmanıza neden olur. İlişkilerinizde rahatlık sağlar. Kabul görmenize meydan verir. Doğallığınızı koruduğunuz, abartılı şeylere yönelmediğiniz ölçüde yalnız. Bu ayarı iyi tutturmak gerekir. Bu konuda özenli olmak iyidir ama sınırı aşmak kötüdür. Hele hele klasik bir tarzınız var ve toplum sizi o haliniz ile benimsemişse tamamen farklı bir kulvara evrilmek kabul görmez.
...
Metroseksüel bakımlı erkek anlamında kullanılan bir kavram olup kabul edilebilir görülmektedir. Kadın için bakımlılık kaçınılmazdır zaten. Onların bakımsızlık, dağınıklık, pejmürdelik gibi bir lüksleri yoktur. Her şart altında giyimi kuşamı, hafiften makyajı olmazsa olmazıdır.
...
Ancak günümüzde bir erkek tayfa var ki metroseksüellikten çok öte bir konumda, farklı bir arayışta. Bu tiplerin daha düne kadar giyim kuşamları doğal haldeydi. Çoğuna ekranlarda rastlıyorsunuz. Kimileri köşe tutmuş, programcılığa soyunmuş, kimileri para ve imkan edinmiş, değişmiş dönüşmüş farklı bir karaktere bürünmüş kişiler.
...
Adamın saçını geçtik sakalı bile özenle boyanıyor. Her teli tek tek ele alınıyor. Bıyıkla sakal arasında uyuma bakılıyor. Boyutları milim milim ayarlanıyor. Yüze uygun bir çerçeve belirleniyor. Çerçeve zıt ve uçuk renkten seçiliyor. Ceket vücuda tam oturtuluyor. Kravat yaldızlı bir iğneyle tutturuluyor.
...
Yakın tanıdığım bir kişiyi bu nedenle çıkarmakta zorlandığımı belirteyim. Eski haliyle hiç benzerlik yoktu, tanımakta güçlük çektim. Yazıyı da bu nedenle yazdım.
Kemal SEYFİ
30.07.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.