- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sınırsız övme yaratılanı...
Sınırsız övme yaratılanı...
Sınırsız övme yaratılanı...buna ihtiyaç duyuyorsan hilecisin...hırsızsın...Kilise hz İsa oğul dedi...hileci hırsız ...neden mi hakedenden üstünlüğü çalmaktır bu.Dünya saltanatı için bir hiledir bu...Günah çıkar hürmet gör...hürmete ihtiyac duydun kurnazdın uydurdun hz İsa oğul dedin...ve kaptın günah çıkarma yetkisini...şefaatçiliği kaptın...Allaha kaşı yapılan günahı sen kimsin çıkartıyorsun...
Sınırsız övme yaratılanı...sınırlıyı sınırlı övme...
Yahudilik nedir mi...ırkını haketmediği derecede övmektir...Cahiliye arabları da putları hakketmedikleri derecede övdü...
Sınırsız övme yaratılanı...
Sevinme sınırsız ...sınırlının dostluğunu kazanınca...cemalden büyük ödül yok dünya da sevindirsin bazı mürşid geçinenler hileci onlar ..Beş kuruşa kurşun atarlar ama dünya ayaklarımın altında derler...hiledir sına istersen...Korkarlar dünyayı yitirmekten yasaklarım faaliyetlerini dese ona güçlü bir devlet ona ajan bile olurlar...para için ajan olanı kınayanlardandır diye üstün sanma zahid sanma onu...hileciliğini gizlerler...
Sınırsız övme yaratılanı...o yaratanın hakkıdır...cezalar yaşarsın dünya ve ahirette...
Sev yaradılanı yaradandan ötürü...sevilmeyi bile çok gör yaratılana Kurban ettiğin hayvanı sev...esmaya hadim ettiğin makamı sev...sevilmeyi övülmeyi korkulmayı Tek hakkeden Allahtır...işte ayet..:"Hamd, Alemlerin Rabbi
Rahman, Rahim
Hesap ve ceza gününün maliki Allah’a mahsustur."(Fatiha)
Sınırlıyı sınırsızlaştırma...insana ilah deme...hululcu olma...aynayız de sadece aynasın güneş aynada görülse ayna güneş olmaz...Esmasıyla hallendin sadece...Kibirlenme...ömrünü bir gün uzatmaktan acizsin...Hiçim de...secde hiçim demektir...Kibir tek sınırsız esmalıya ait...haysın ama diriliğin emanet...ilmin emanet...emanetçisin ayna güneşe emanetçi...güneş değil...Evliyasın sanma evliya diyenler dese de...aynalığın kadar evliyasın...esmayı yansıttın mı...bak insanlık şirkin kucağında sen ise şen şakraksın...Şehid bile olmaya yanaşmayana evliya denmez ...şehidler yetiştir...kurban et zamanını varlığını malını makamını...uykunu her verileni...hesab ağır...şen şaksın neden..."az güler çok ağlardınız..."denildi...nereye nazar ediyorsun ey şen şakrak kişi...
Evet..."Hamd, Alemlerin Rabbi
Rahman, Rahim
Hesap ve ceza gününün maliki Allah’a mahsustur..."de...halinle ey namazlı kişi...Beş kuruşluk menfaatin için eğilme zengine siyasiye...yakışır mı bu hal namazlııya...secde sadece Allaha ...ruku da...korkularınla pençeliyorlar seni dilediklerini yaptırıyorlar sana...seksen ihtilaline ne secde ettiğinizi nasıl gizlersiniz...canı tatlılar...Kibirlenmeyin maskeniz düşer...mahşer gününe bile kalmaz...tevbe koyun gönlünüze...secde sadece Allaha...Allah sizi de affetsin diğer müslümanları da...Reklam etmeyin kendinizi...gramajınız belli...Ey namazlı kişi öz eleştirini yap reklamını yaptırmayı bırak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.