- 234 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hırsız kim mi...Kur'ana sor...
Hırsız kim mi...Kur’ana sor...
Allahın rızası secdeli kişinin idareciliği...mal da makamda onun olsun ...ama izin verir hırsıza da...geceye izin verir bebeler uyusun diye çalışanlar dinlensin diye geceden de razı Allah Allah zıtların bazı işlerinden razı...Zalimi zalimin yok etmesinden razı...Timur belası tarihden silindi zalimdi...bir başka zalimle yok etti..
Evet...Hırsız kim mi..Hz Adem yasak meyveye meyletti..Kabil bahçe çevirdi Habili sokmadı..Mülk Allahındır.de.Demeyen hırsızır..Makamcı da...şeytan makam çaldı...ihtilalci işgalci de makam hırsızıdır...kim verdi bu makamı sana..."Ben ateştenim...makam üstün makam en üst idarecilik benim hakkım dedi...
Adama hırsızsın dersin...rahatsız olmaz...Kabil tevbe etmedi bahçe çevirmesine...bazı sömürgeci ülkeler işgalciler de tevbeye yanaşmaz...Kurbanları kabul olmaz tevbesizin...Hz Adem tevbelidir...Hırsızlık yapmamış gibidir der ona Allah...Hakkını ver tevbenin hırsızlığı yapmamış gibi olursun...
Allah merkezli değerlendir hırsızlığı...değilse subjektif bir fikir olur...inanç değil o...İnanca hadimlik de değil...Hırsızın kurbanı kabul olmaz...secde ettir malına makamına değilse o makamın hırsızın der Kur’an...Kulluğun da kurbanın da kabul olmaz...
Şükürsüzün malına Allah hırsızları musallat eder...zalimi zalimle terbiye eder...veya yok eder veya ezer...İlahın ilahlığı böyle tecelli etti...Müslüman sanmasın müşrikten yana Allah...sen şükürsüzsün...Süslememeliydin camiyi...İhtiyaç olmalıdın olmalıydın...süsçü de hırsızdır...Rızasız kullandı emenetti o mal...tapusu Allahtaydı...Kabil gibi çevirdin diye o mal senin değil veya tagut bir idareci tapu verdi diye de...Sen emanetçisin hep ey kabilliğe imrenen...sahiplenmek hırsızlıktır...emanetçiyim demeliydin...sahiblenirsen kurbanında kulluğunda kabul olmaz...şükretmek emanetçiyim anlamına gelir...ve emanet verenin rızasını almadan o malı makamı kullanmak keyfilik göstermek de hırsızlıktır...sahibliydi o secde ettirme kendine Allaha secde ettir omala o makama...nefsine secde ettirmen yani keyfilik sahibi olmak da hırsızlıktır isyandır..şükür değildir...
Allah geceden memnun ...Kur’ana bak...gece övülmüş...dünya övülmüş Kur’anda...Müşrikten de mi bütün zıtlardan Allahın memnun olduğu işler sudur eder...Müşrik ama teknoloji ile insanın abid kulların işlerini kolaylaştırır...ama gündüz daha fazla övüldü Kur’an da...şeytan da övüldü Kur’anda...melek de övüldü...yaratan hata mı yaptı yaratmakla..neden övmesin yarattığını...şeytanlığı yerildi şeytanın ...firavunluğu yerildi firavunun...yani esma ile hallenmemesi yerildi...Karunun da...gösteriş süs meraklısı oluşu kınandı mal biriktirmek neden kötü olsun...zekat vermeyişi kınandı...bıçak yapan usta bıçağıyla neden övünmesin mutfak ihtiyacı ama katilin eline geçmesinden de razı değildir...ama mücahidin eline geçsin ezilene hızır olsun ister razıdır o bıçaktan Allah da şeytandan da melekten de bütün zıtlardan razıdır...Müslümanın şükürdeki eksiğinden razı değil...Hak eden yani zekatını vermeyen müslümana hırsızı musallat etmesinden razıdır cehennemi de musallat edeceğim diyor...oku Kur’anı bunlar var Kur’anda...adam akraba akreb"dese hemen eleştirme Ebu lehebliğini kınadı Kur’an peygamber amcasının bile...ve hasedliğini kınadı hz Yusufun kardeşlerinin...tevbe edin denildi onlara şeytana da tevbe et denildi.etmeyince lanetlendi...Tevbeye sarılmayandan tevbesizden hoşnut değil Allah...Zekat vermeyen müslüman ülkeler birbirini boğazlıyor Allah hakkeden hakkettiğini vermekten hoşnuttur sen olmasan da adl sıfatlı Allah hakkettiğini yaşatır...ve hoşlanır bundan çünkü tevbeden bile kaçtın hakkettin cezayı..müslümanım demen yetmez tevbeli müslümanı koror Allah sadece...Hz Ademi bile tevbesinden sonra korumaya aldı...Allahı doğru tanı...Cehenneme bile atarım hakketme dedi Kur’anında...
Hırsız kim mi...Kur’ana sor...Allaha sor..Allah merkezli olmayan tağut öğretileri ile onu bunu hırsızlıkla suçlama...Tapusu Allahta olan bir şeyi şükürsüzden al...der Kur’an Allaha secde ettir..o tağuta secde de der...Eşkiyalıklara işgallere hırsızlıklara hem izin verir ve bir çoğundan da hoşnut olur Allah ...El-Galibtir Allah şükürsüz müslümana hırsızı galib getirir ve cezalandırır şükürsüz müslümanı çünkü Allaha göre şükürsüz zengin de hırsızdır...Kur’anı böyle anla...esma ile hallenmeyi zorunlu kılar Allah dinde zorlama yok derken...ceza da yok sanma...Şehadet getirdim Allahın korumasındayım sanma...esma etkisini gösterir...zekatını vererek hırsızlara ve işgalci devletlere karşı ülkeni koru...zekata sırt dönen müslümanım diyen yardımı şeytandan istiyor demektir...Kulluğu Allaha yap ve yardımı Allahtan bekle...kulluğu şeytana olan yardımı şeytandan beklesin...Müslümanım demesi yeterli değil yardım görmez...taki zekat verirse...tevbedir bu zekat verişi..hz Adem gibi huzura kabul görür korunmaya alınır...İstediğiniz manayı verdiniz Kur’ana ve fikirlerinizi konuşturdunuz Kur’ana...ama esmaya hadim olmayan hırsızdır...Korunmaya alınmaz şeytan gibi Kabil gibi karun gibi kötü hallidir...Allah kanmaz ve yeterli görmez müslümanım demenizi...İşte ayet:"Yoksa sizden öncekilerin çektikleriyle karşılaşmadan cennete girebileceğinizi mi sandınız? Onlar öylesine yoksulluk ve sıkıntı çekmişler, öyle sarsılmışlardı ki peygamber ve yanındakiler, “Allah’ın yardımı ne zaman gelecek?” demeye başladılar. Bilesiniz ki Allah’ın yardımı yakındır."(Bakara /214) şeytanlıktan kaç kabillikten kaç bu kötü özelliklerden kaç yardım görmek istiyorsan Allahtan...Ebu leheblikten kaç ebu talikle hallen ...Hamzalıkla hallen hz Alilikle hallen...Kur’anı subjektif yorumlardan temizlemeliyiz...İsrailayattan temizlememiz yetmez...Yahudi kötü demez Kur’an yahudilik kötü der...yahudilikten kaçmayan müslümanım diyenler de kötü..der..firavunlukları hal edinmiş nice müslüman nice şehadetli de kötüdür der Kur’an...Kur’an özellikleri över veya kötüler...Bir ırkı kötüleme yahudilerin de kötüsü var iyisi var...Irka düşmanlık Kur’ana göre şeytanlıktır...şeytan topraktandır dedi küçümsedi hz Ademi...Irkı küçümsemeyi bırak kötü olan ırk değil kötü olan düşman olman gereken şey kötü özelliklerdir...Müslüman bu özelliklerden kaçmış esma ile hallenmiş demektir...müslümanım diyen müslüman olsaydın korunurdun...dünyan cehenmem olmuş Tevbeye sarılmazsan esma ile hallenmezsen ahiretin de cehennem olacak...Allahtan ilahlık çalanlar da hırsız...Kulsun ey kibirli...Dini kibrine hadim ettin...dindarlığın kibrinden...secdeli ol...kul ol hiçim de...abid oldukça hiçim de...Allah oldum dedin abid oldukça...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.