- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
“Kalan sağlar” bizimdir…de ….Bu hak savaş bitmesin
“Kalan sağlar” bizimdir…de ….Bu hak savaş bitmesin
Söz Dadal oğluna ait…”ölen ölür kalan sağlar bizimdir” savaştan geçmem demekti bu söz…Dadal oğlu savaşı seçmiş zorluklarına rağmen … “Ferman padişahın dağlar bizimdir”dedi ve savaşı seçti…
Halimiz ortada…İpi kopmuş tesbih gibi ümmet…Ümmet sahibsiz…toplum sahipsiz…aileler sahibsiz fakir sahibsiz çocuk sahibsiz Hukuksuzluk zirve yapmış Huzur uzaklara kaçmış…Cami öksüz …”Kalan sağlar” bizimdir…de.Bu savaş bitmesin…bu Çanakkale bitmesin…Bu Bedir bitmesin…Birimiz beşine bedel bu savaş bitmesin…
“Kalan sağlar” bizimdir..de..Şeytan ve ehliyle savaşımız devam edecek…diyelim…Allah bizimle..diyelim…
Bu savaş çok elzem…işte halimiz….Huzur kalmadı …Bu savaş kutsal…Bırakanlar bırakır kalan sağlar bizimdir…Yorulanlar yorulur …kalan sağlar bizimdir…Yorulmayanlar bizimdir…Şeytan güçlü…düşmanımız güçlü…Bekamız için bu savaş bu savaş kutsal…değerlerimiz için dinimiz ezanımız için bu savaş…ekonomimiz…yetimin sofrası için bu savaş savaşa devam…”kalan sağlar”demek kaldı bize…”Kalan sağlar” bizimdir..”.de…Savaştan geçilmez…Savaş kaderdir…savaşa devam…bu savaşa devam…mazlumlar için bu savaş…köleleşmemek için vatanın üstüne ve altına sahib çıkabilmek için bu savaşa devam…Bu vatanın üstünde camilerimiz türbelerimiz var…altında yıllarca insanımızın refahını sağlayacak madenlerimiz var…Bu savaş yetimin sofrası için…Fakirin boyun bükmemesi için …gönüller için ezanlar için…bu savaşa devam.
“Kalan sağlar” bizimdir…de Savaşa devam.
Osmanlı gibi bir devletin banisi olan bir gen var bizde…bizi yenemeyecekler…Toplumu bozdular …Ekonomimizi de bozdular “dolar yükseldi…”diye moral bozmak yok”çünkü Allah bizimle…evet..Allah bizimle”diyelim …savaşa devam…
Allah bizimle…çürükler yenilse de Allah bizimle…Savaşa devam…Dadal oğlu gibi diyelim:
“Nice Koçyiğitler yere serilir
Ölen ölür kalan sağlar bizimdir”
Bedirler yaşatsalar …bu savaşa devam…bu savaş yeniden dirilişin savaşı…Çanakkaleler yaşatsalar “Çanakkale geçilmez “diyelim…savaşa devam…Bu bayrak düşmez diyelim…her şartta savaşa devam…
Evet…
“Belimizde kılıcımız Kirmani
Taşı deler mızrağımın temreni”diyelim bu savaşa devam…Bu savaşa devam…habil gibi silahsız da olsak…Habil gibi ölelim Korkmayalım ödüllümüz var…korkmayalım Kabilimizin elindeki taştan…Bu savaş şirkle tevhidin savaşı…Hukukluyla hukuksuzun savaşı bu…Allahın şeytan ve ehlini cezalandırışı bu savaş…elinin üstünde Allahın eli var…bu meydan müşrike bırakılacak meydan değil…yıkılı camilerin…işte çiğnenen hukukullahdır… çiğnenen hayvan hukuku boşanmalar arttı çocukların hukuku çiğneniyor…işte kumlara gömülmüş kız çocukları gibiler…çocuklar…Fakirler fakir değil köle…
Karşındaki Kabil olsa elinde taş olsa sık yumruğunu yumruğunla savaş…Habil gibi şartların acizi de olsan savaş…Gagasıyla İbrahimin ateşine su taşıyan gibi kuş ol…acizdim elimden bu geldi dersin Allaha…
Savaşçı olmak kaderimiz…Bekamız için bu savaş…
Allah bu savaş bitmesin ister…köleleştiriliyorsun…gönlünü da kör ettiler …aklını da…gözünü de…Vicdanını da…Bu savaş bitmesin bu savaş ezan için bekamız için …yetimin sofrası için…Hukuksuza bu savaş…Faizciye bu savaş…hırsız uğursuza ahlaksıza bu savaş…Mazlumun yanında olmak bu…Allaha kul olmak bu…
0 Yorum
Yorum yaz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.