- 460 Okunma
- 3 Yorum
- 8 Beğeni
Sonu Değişmeyen Hikaye
Kuyu...
Yine mi kuyu.
Yine mi düştüm o kör olasıca kuyuya. Tanıdık tabii ki duvarları,her birinde duruyor tırnak izlerim ızdırabıyla.
Yankısı var bu duvarların, düşmeyen bilmez...hiçbir acı gitmez boşluğa, sürünür de yıllarca ölmez.
Çığ olur çığ…küçücük bir çakıl taşı gibi gözükse de, o küçücük bedeniyle nasıl da dürer tüm evrenin kitabını.
Altında kalmayan bilmez.
Ne o, yoksa ufacık bir mutluluğun tüm evrene yayılmasını mı beklemiştin.
Hiçbir mutluluk acı kadar bedenini sahiplenemez.
Acıyı yaradan bile şaşırmıştır eminim,en istenmeyen duyguya, kullarının vazgeçmemek için böyle anlamsızca direnmesini.
Ama sorarsa sebebini onlara, çeken bile nedenini bilmez.
Kuyu...yine o lanet olasıca kuyu. Suyu bile esir etmiş baksanıza içine. Önce işleyip kemiklerime, tam istediği kıvama getirince, yine salacak damarlarıma o iğrenç salyasını.
Tanrım!!!
Uyut beni lütfen, ya da al yanına. Bazen hatta artık çoğu zaman dayanılmaz oluyor tepemde cıvıldayan bu gökyüzü. Bilmezsin böyle derin bir kuyudan gözlerine giren özgürlük, acıdan başka hiçbir şeyi taşımıyor içeri.
Ne rüzgarına ne de baharlarına tahammülüm kalmadı. Sanki bu dünyada benim için sadece kör bir kuyu yaratmışsın gibi, ne kadar çabalasam da dönüp dolaşıp yine o kör kuyuda alıyorum soluğu.
Artık hatırlamadığım şeylerin bile acısını çekiyorum. Hani unuttuklarım beni acıtmazdı.
Ve ben neden, hatırlamadığım tüm o renkler için de bedenime giyiyorum siyahı.
Yanlış anlama, siyaha bir itirazım yok ama sebebini bilmediğim bir hissiyat yerleşince yüzüme, ben tutamıyorum tenimde başka renklerin sıfatını.
Kuyu...yine yeniden ve her defasında o kuyu.
y...
YORUMLAR
Her ne kadar tersi gibi görünse de gerçekten acılar tutuyor sanırım insanı ayakta. Yoksa dediğin gibi, neden artık hatırlamadığımız şeylerin bile acısını çekmeye devam edelim?
Bizim de siyaha itirazımız yok:) hele de Sky’ın üzerindeki duruşuna!:)
Çok sevdim yazını! Sözleştiğimiz yolda azimle ilerliyoruz biz gamlı baykuşlar:)
Sevgilerimle...
black_sky
O zaman yaşasın gamlı baykuşlar ;)))
Varlığın var ama işte acı dışında tutunmaya değer.
İyi ki varsın canım benim.
Sevgilerimle her daim.
şöyle bi iyi tarafından bakıyorum hikayeye;
tanıdıksa eğer bu kuyu mutlaka çıkış yolu bulunur..
bazen bilerek mi sığınıyoruz acaba içimizdeki o tanıdık kuyuya. en güvenli yer olduğunu düşünüyoruz belki de bazen..
Sevgilerimle uzattım ellerimi sky'ım
black_sky
İyi ki varsın canım benim.
Sıcacık ellerin için çok teşekkür ederim.
Seviliyorsun hem de çok.
Siyahı, kuyuyu, karanlıkları, sadece hikaye ve romanlarda karşılamanız dileğimle.
Mavinin her tonunu, beyazı, beyazımsı grileri, içinizdeki umutlardan, sevgiden besleniyormuşcasina görmeyi diliyorum yazılarınızda.
İyiliklerin güzelliklerin hepimize yetebileceği bir dünyada yaşıyoruz.
Sizede bolca iyilikler güzellikler diliyorum.
Biliyorum ki, mavi ve beyaz size çok yakışacak.
Selam ve saygılarımla.
black_sky
Eksik olmayın.
Saygı ve selamlarımla