- 254 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kutsal savaşa ırklar zorlandı...Ne mi Kutsal savaş...Evanjeliklerin savaşı...İncil için savaşmak...
Kutsal savaşa ırklar zorlandı...Ne mi Kutsal savaş...Evanjeliklerin savaşı...İncil için savaşmak...
İki asırdan beri savaşların kaynağı "tanrıyı kıyamete zorlama amacıdır"...bu nasıl gerçeklecektir mi...stretejisi nedir mi...araştırılmalı ve tartışılmalı ...ama iki asırdan beri her kavganın altında bu amaç var...bu tartışılmamalı...
Evet Evanjaliklerin "tanrıyı kıyamete zorlama amacı var " bir avuç mısır yedirecekler ırklara Horoz dövüşleri yaptıracaklar bölgemizde
Evanjaliklerin "tanrıyı kıyamete zorlama amacı var "Yahudilere de kan kustururlar filistinlilere kan kusturmasa.Osmanlıya ne yaptılar...sor tarihe tarih anlatsın...
"tanrıyı kıyamete zorlama amacı var "protestanlarda Suriyeye girerken rusya Putin Kutsal savaş.demişti buna.yani Arz-ı mev’ud savaşına
Almanyalı protestanlar kutsal hedef bilirler arz-ı mev’udu Yahudilere vermeyi.Yahudilere zulmettiler zorladılar bu kavga için...
Evet...Evanjaliklerin "tanrıyı kıyamete zorlama amacı var "bölgemizde savaş istiyorlar.Bölge ırklarını savaştıracaklar.Mezheblerini de...Tarikatlerini de cemaatlerini de...
Şu gerçeği de görelim artık...İsraili yahudiler değil hiristiyanlar kurdu..evanjalikler kurdu...evanjelik hareketin mensubları içinde çok az yahudi var ...
Protestanlara göre "şeytanın çocuklarıdır "müslümanlar...Yahudilere göre köleleridir...İslami fobi dünyanın her yerinde var...ama bölgemizde kana sebeb...
"tanrıyı kıyamete zorlama amaclı bu savaşı durduracak güç dünyada yok..."...İki asır önce başlayan bu savaşı kim durdursun...durmaz...Kutsallık verilmiş...İnanç var temelinde...hedefe kadar durmaz...incil merkezli bir inanca dayanan bir savaş bu...arkasında büyük bir güç var...Yahudi ve hiristiyan koalisyonu gibi bir şey bu güç...Kim durdurur bu savaşı...kimse...İnanca dayanmasa durdurulurdu...Çinle Amerikayı savaştırırlarsa galib gelen güçün de tek görevi bu savaşı devam ettirmek olacak...Kim durdursun bu savaşı...İnanç savaşı bu...arkasına büyük güç alabildi...ve Küresel güç onlar...Horoz savaşı yaptırıyorlar bu inanç uğruna ...ırklara ...mezheblere dinlere tarikatlere...dünyada ve bilhassa bölgemizde...
Hiristiyanlara cennet var bu savaşın sonunda yahudilere de arz-ı mev’uda sahiblik var...budist’e ne mi var ölüp gitmek...İnanç bu...
İncil kaynaklı bu savaş durmayacaktır...Allah iman ve Kur’andan bizi ayırmasın...cennetine cemaline erdirsin bizleri...Kader bu bu kavga kader...zorlayıcı irademizi çözümsüz bırakıyor...İşimiz Allaha kalmış...Bu ömür denizinde fırtınaya tutulduk...gemimiz Nuhun gemisi olsun inşaallah...secdeli ölüm nasib olsun ...başka duaları abes buluyorum...
Evet bu "Kutsallığı iddia edilen savaşa" ırklar zorlanıyor...çıkış kapısı nedir mi...İman ve Kur’andan ayırma..."diye dua edelim sadece...Ölüm kadar kader bu savaş...Melekler dememişmiydi "kan döken varlık" diye insana...ve Kabil Habili şehid etmemiş miydi...Dünyaya kalmaya gelmedik...Ahiretimizi aydınlatacak bir nur almaya çalışalım...cemalini nasib etsin yüce Allah...en güzel sonucu kaybetmemişsek zararda değiliz...Zikir sofralarında beslenelim...tevbelilerden olalım secdelilerden olalım...ölümü öldürelim...
Evet...karşılaştığımız güçlük, külfet ve mahrumiyetleri fazla büyütmeyelim...sabır ve tahammül göstererek ecre çevirelim...Habil ne yapabildi Kabile...taş vardı Kabilin elinde...Kurbanı kabul olanlardan olabildiysek habil olabildiysek ne mutlu bize...Ödülümüz Allahsa kayıbta değiliz...Ölümü öldürmüşüzdür...işte ayet:"Allah düşmanlarınızı daha iyi bilir. Gerçek bir dost (velî) olarak Allah yeter, bir yardımcı olarak da Allah kâfidir."(Nisa/45)
Kabillerin taşından korkup sinenlerden eyleme Allahım bizi...Evet" Allah kafidir..."diyenlerden olanlara ne mutlu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.