- 223 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aslan Yattığı Yerden Belli Olur
İnsan yaşadığı yerle, yatıp kalktığı ortamla, düşüp kalktığı eş dostla insandır. Çevresiyle, maiyetiyle, ailesiyle, arkadaşlarıyla insandır. Onlarla vardır. Onlarla ayakta ve hayattadır. Yaşama onlarla tutunmakta, geleceğe onlarla sarılmaktadır.
...
Tek başımıza bir değer olsak da başkalarının gözünde fazla bir anlam ifade etmeyiz. Bizi biz yapan yaşanılan yerdir, yani ortamdır, iklimdir. Oradan ne aldığımız verdiğimiz, ne edindiğimizdir. Bize ne kattığıdır. Bizden ne alıp götürdüğüdür.
...
Aslan aslandır , insan insan. Aslanı aslan yapan avlandığında, bunu pay ettiğinde, aslan payını eş ve evlatlarına dağıttığında, misafirlerini ağırladığında aslandır. Ne kadar paylaşımcıysa, onları ne kadar koruyor esirgiyorsa, kol kanat geriyorsa aslandır. Muhitinde seviliyor, saygı duyuluyor, liderliği ve krallığı kabul görüyorsa aslandır.
...
İnsanda farksızdır aslandan. Çalışıp kazandığında, ailesiyle çevresiyle yiyip içtiğinde, kendisini onlara siper ettiğinde insandır. Ailesi ve yakın çevresiyle bütünleştiğinde, onlara kendisini kabul ettirdiğinde, güven duyulduğunda insandır.
Kemal SEYFİ
12.06.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.