- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tefsire uydurulan din denilemez...Elinde sağlaman mı var...
Tefsire uydurulan din denilemez...Elinde sağlaman mı var...
Tefsire uydurulan din denilemez...Hadis icma kıyas tefsirdir.yani sınırsız ilmi,Murad-ı ilahiyi beşerin sınırlının araması tefsir...Mezheblere ve tarikatlere "de uydurulmuş din denemez...onlar da tefsir...İndirilen din sınırlı anlaşılır...Allah HAKİM sıfatlıdır...sınırlısın sınırlı anlarsın...Allah adl sıfatlıdır...esmanın etkilerine razı olmak gerekir..."Allahu a’lem diyen suçlanamaz tahkir de edilemez...sadece eleştirilir...ama çok kibirlisiniz..."uydurulmuş din" diyen tekim demiş oluyorsun.Tekelleşmek istiyorsun...
Tefsire uydurulan din denilemez...
Murad-ı ilahiyi anılmaya aramaya çalışmasın mı insan...Rahmetinden kaçtık Allahın...cennetinden kaçtık ...cennet yok cennetinden kaçana...yani sınırlıya indi bu sınırsız Kur’an...
"Kafa karışıklığına da sebeb olsa"Tefsir gayretli olmalıyız...Bu gayreti terk namazsızlığa denktir...Namazda okunan Kur’anı ashab anlıyordu..namazın içinde de tefsir gayreti gizli...namaz okuldur çünkü...ama beğenmediğimiz bir tefsiri hiç sayıp kendi tefsirimizi tek göstermeyelim..bu şöhret arzusudur...yani hiç bir Tefsire uydurulan din denilmemeli...evet hilecisiniz. başkalarının tefsiri "uydurulan din oluyor sizin tefsiriniz dolaylı olarak indirilen din..."Neden yazdıklarınız ve konuştuklarınız "Uydurulmuş" din değil... o tefsirlere de uydurulan din deyin.
"İndirilen din"Kur’anda doğru metotlarla onunla ilgilenmedik...Evet...zamanımızda ihlasımızı da yitirdik...Allaha din öğretmiş olanlar çoğaldı...Kur’anı eksilttik...anlamada zaten sınırlıydık...sınırsız problemlere sınırsız çözümler var Kur’anda ama sınırlıyız...ilimden payımız sınırlı...
Kur’anın içini boşaltanlar var...Yaşamayanlarsa dolu...Dini bir kaç amele indirgemişler var...Salih ve kamil her amet çekirdektir içinde Kur’anı taşır...İçinde kur’anı taşımayan bir amel eksiktir kamil değildir özsüzdür...yani namaz zekatla bütünlenir...değilse ihlassızdır...Hac cihadla bütünleşir değilse ihlassızdır...salih amel değildir...kabul edilmedi Kabilin kurbanı..."Allaha din öğretti KABİL"Benden bu kadar diyen cennet ucuz değil...Cennetle mücdelenen sahabelerin özünü taşımayan cennete girmeyecektir...kendine seçtiğin din sana yetmez...İndirilen dini seç...İhlası seç...değilse "Allaha din öğretmiş olursun..."Yahudilerin halidir "Allaha din öğretmek..."onlar cihaddan kaçtılar...Hz Musaya "git rabbinle beraber "dediler...
İhlaslı olsaydık...Hendeklerimiz bizi korurdu...hendek savaşında korunduk güçlü düşmandan...Hendeklerimizi derin kazmadık...birilerine emanet ettik hendek kazmayı...Evet...Kur’anın içini boşalttık...zanlarımızla "Allaha din öğrettik ve "Osmanlı hakketti yıkılmayı...Halk cihadı padişaha bıraktı..."Git rabbinle beraber"dedik.Düşman güçlüydü çünkü...Yahudilerde zuhur eden çirkin hal o zamanın müslümanlarında da zuhur etti...İnsan insandır ırk insanı değiştirmez...bölgeler değiştirmez onu...asırlar değiştirmez...
Hiristiyanlık zamanımızda aklı devre dışı bırakanların dinidir...Yahudilik ırkçı din.Osmanlıdan sonra ırkçıyız biz müslümanlar da...ve akla savaşımız var...evet İndirilen dini indirgemişiz kilise ve havra algısına...Irkçılığı seç güçlü ırka köle ol demekti...Arabın ve Türkün ırkçılığı seçmesi...iki asırdan beri ümmetçilikle kavgalıyız...Güçlü ırklara köleliği seçtik biz.ve "Allaha din öğreten öğretene.. işte."cennetin yolu belli...artık cennetle mücdelenen sahabelerin yaşadığı din yok İslam olduğunu iddia eden ülkelerde...ne halkı ne idarecileri o sahabelerin izinde...
Din hakkında yapılan tartışmalar hem medyada, hem de halkın arasındaki tartışmalarda sürmekte."Ehl-i sünnete yani Osmanlının mezhebin savaş bu...Osmanlıdan eser bırakmayacaklar...
Evet...bu tartışmalarda kimin doğru olduğuna, hangi fikrin dinin gerçek görüşü olduğuna nasıl karar vereceğiz? mi "ehl-i sünneti savun" amaçları belli benim rolumü ben belirlemeliyim...Neden din adına farklı doğrular ileri sürülmektedir? mi...Kafaları karıştırıp avcılık yapmak...Tarihde ümmet oluşturmuş bir mezheble kavga bu...Köle kalsınlar isteyenlerin işi bu...Hendek kazmalıyız...yani ehl-i sünneti savunmalıyız..çünkü onların sayıları çok...Din adına uydurulanları ve dinin kendisini nasıl ayırt edeceğiz?mi...amaç belli "Irkçı yaptılar bizi ve köleleştirmeye ilk adımı attılar ve kendilerine kul edecekler...Allaha kul olmayan bunu da hakkeder...hendek kaz ve savun...kölelşeceksin...Hile bunlar...
"Dinin kaynağı nedir?"mi...Kur’andır ama ihlasımız ve gayretimiz derecesinde anlarız o Kur’anı...Şimdiki ilahiyetçılar daha mı ihlaslılar daha mı gayretliler...hayır...Köleleştiriliyorsun...dini anlama ve anlatma gayretleri sanma bu yaşananları...ümmet olma şansını elinden alacaklar...güçlü ırkın işi ve hilesi bu...hendeği kaz savun...ümmet olamadıkça köle kalacaksın...bunu biliyorlar başarmak istedikleri şey bu...Kur’an anlaşılsın diye mi ...bu niyetli mi bu kafa karıştırmalar...Güçlü ırkların amaçları etkin bu işte...Köleleşeceksin...ümmetçi olmayı hayal bile edemeyeceğimiz şartlara getirmek bizi...İndirilen dini bilsen neye yarar ümmet olamadıkça...Köle kaldıkça...zilletten hendekle korun...güçlü ırklar var...hendek kaz...Medineye kazılan hendekleri kaz her konuda arana hendek kaz...köleşeceksin...zelil edecekler...
"dinin kaynağı Kur’an desen bu kabulde olsan"köleleşmekten kurtulacak mısın...vah vah HENDEK KAZ peygamber dinin kaynağı Kur’andır demekle yetinmedi hendek kazdı...güçlüydü düşman...bu tartışmalara izin veren Allahın emeğimizi bu tartışmalara yönlendirmemize rızası yok ...bu tartışmalara saniyeni ayırma...hileciler ve ya hilecilere köleler...çekiyorlar bizi hayırlı işlerden uzaklaştırıyorlar bizi emeklerimizi yanlışa yönlendirme hilesi bu...hendek kazmalıyız gerisi boş...Ümmetçi olmalıyız gerisi boş...dinin kaynağını sonra da öğreniriz...bu boş tartışmalarla ömrümüzü heder ettik...köleliği de hakkettik...Paramızı emeğimizi hendek kazmaya yönlendirelim...Denize düşen yüzmeyi bilmeli...Onu o kurtaracak...Kur’an tek kaynak"dememiz bizim köleleşmimizi önlemeye yetmez...Hendek kazalım...emeğimizi hendek kazmaya yönlendirelim...gereksiz tartışmalar bunlar...yanlışa tevbe yeter der yüce Allah ama hendek kazmamızsan MEDİNEN yıkılır...
Boş ve engelci bu tartışmalar...Elinde sağlaman mı var...doğru bende diyorsun...ama ehl-i sünneti savunmazsan hakkeddiğin şey köleleik...devam eder bu klelik...tevbesiini yap bu köleliğin...adl sıfatlıdır Allah...enerjini emeğini hendek kazmaya sarfet...ümmeti ırkçılıkla yıktılar..köleleşmemiz böyle başladı...zelillik böyle başladı...bu makarayı geriye sar...kölelikten kurtulmanın yoluna sarıl...boş ve abes işler bunlar...hadi boş değil diyelim veya tehiri mümkün işler bunlar...hile var bu işte...güçlü ırkların hilesi bu... en azından zamanı değil bu tartışmaların şimdi...
Canını koruyamayan dinini koruyamaz hendek kazmaya harca enerjini...bu tartışmalar sonlandırılmalıdır Irkçılık kadar mezhebcilik de zararlıdır...din tartışmaları da zararlıdır...
Tefsire uydurulan din denilemez...Elinde sağlaman mı var...düşmanlık körüklemek başka iş tefsir gayreti başka şey...Tefsire emek ayrılsın ama tartışmalara son verilsin...ellerinde sağlamaları mı var...2 kere 2 dört kadar mı doğru iddiaları...neden ... bu düşmanlık körüklemeleri...aşağılamaları hakaretleri...düşmanlık mı körüklemek bunların asıl amacı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.