- 387 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sağlıklı Bir Beden Güçlü Bir Bünyeye Burçludur.
Sağlıklı Bir Beden
Güçlü Bir Bünyeye Burçludur.
Efendim evde oturmaktan havasızlıktan hareetsizlikten bünyemiz zayıf düşüyormüş
Günde en az bir saat dışarıya çıkıp yürüyerek 3 Bin adım atmalıymışım yapmalıymışım öyle mi dedim öyle tabbi dedi inanmıyorsan Doktora sor kardeş dedi.
.
Doğru söylüyorsun dedim gerçekten fazla dışarı çıkamıyoruz evde kala kala küflendik evet vallahi dedi ve karşılıklı gülüştük.
Evde oturmaktan dolayı kemik erimesi gibi eklem sorunlarına karşı yürüyüş son derecede iyidir. dedi
Koronadan dolayı ve koronik rahatsızlıkları olan insanların devamlı evde oturdukları için hareketsiz kalıyorlar günde en bir saat bir buçuk saat egzersiz yani hareket etmek yürüyüş gibi son derece insan sağlığı açısından faydalıdır kardeş dedi.
Seni sevdiğim için söylüyorum güneşe çik yürüyüş yap her zaman dedi
Bünyemizi miktoplara alıştırmak için artık bol bol dışarıya çıkıp oksijen ve güneş enerjisini alacağız o zaman dedim evet kardeş dedi
.
Mikroplara karşı bağışık sistemimizi göçlendirmeliyiz dedim
Artık mikroplarda hayatımızın bir parçası birlikte yaşayacağız bağışıklık sistemimizi mikroplara karşı çok güçlendirmeliyiz dedi yoksa bünye zayıf kalırsa miktoplara yenik düşer kardeş dedi.
.
Evet çok haklısınız, harekette bereket vardır, gerçekten doğru söylüyorsun.
Yarım saatimizi güneş altında bekledik, kırk dakikamızı da, hafif, hafif yürüyerek geçirdim dedim.
.
Evet kardeş dedi
Sağlıklı bir beden güçlü bir bünyeye burçludur dedim kendi kendime buda Servet BARDAĞIN sloganı olsun dedim.
Bir anda bir kahkaha patlattı olur kardeş dedi
.
Herkese sağlık diliyorum.
.
3.6.2021
Servet BARDAK
Not
Hem sordum kendime hem kendim cevapladım