- 391 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kader nasıl yazılır...Bildiğin yok neden Allahı suçluyorsun
Kader nasıl yazılır...Bildiğin yok neden Allahı suçluyorsun
Kaderin yazılmasında Allahın baskısı yok baskısı olduğu noktalarda da sorumluluğun yok...Anne babayı Allah seçti sana ve sorumlu değilsin...sahabenin bir çoğunun anne babası müşrik öldü...
Kaderden sorumlusun...Cüz’i iradeni kullandın...
Darlıkla imtihan nasıl yazlır biliyor musun deden İslamı savunmamışsa müşrik sana zillet yaşatır...Gazzeliler darlıkla imtihanda işte...
Bollukla imtihan nasıl yazılır halkını düşünen idareci verir Allah...halk da "celladına aşıklığı ..."seçmemiş baba idareciler seçemiştir...Baba idareci seçenle seçmeyen halk aynı olur mu...biri bollukla imtihan olsa diğeri darlıkla imtihan olur...şehitliği seçen dedelerin torunları bollukla imtihan olur ...Allahın zorlaması yok...kaderde Ve bollukla darlıkda imtihanda Allahın zorlaması yok hakkettiğinle imtihan olursun hakkettiğin kaderin olur...deden koruk yemişse ağzın kamaşır...dedesi şehid olanlar gibi olmadı Gazzeliler...Halifeliği korusalardı dedelerimiz Darlıkla imtihana zorlanmazdık hakkettik...Dedelerimiz müsrifti...korkaktı...keyf ehliydi...hatta neme lazımcıydı...biz darlıkla imtihanı hakkettik Allahı suçlama Allahın zorlaması yok darlıkla imtihanımızı hakketmişiz...Zaten zorlaması varsa o konuda sorumlulk yok Af var günahlarımıza...hz Ademin günahı bu tipti ama şeytanı günahı tevbesi kabul olmayan günahtipindendir...kibir kaynaklı günahı İnsanda şeytan da işlese tevbe nasip olmaz ve tevbe nasip olmayınca af da verilmez...
Evet...Kader nasıl yazılır...Bildiğin yok neden Allahı suçluyorsun..."sen ateş gönderiyorsun..."demeye hakkın yok...tanzimat fermanlarına ses çıkarmadı deden...sen ateşi sen zilleti hakkettin der Allah...Allah adl sıfatlı...hz Ademi bile hakkedince cennetten çıkardı...bakmadı göz yaşına...hac bunları hatırlaman içindi...Den şeytanıa kulak verdi Osmanlı bozulurken sessiz kaldı bozuldu çürüdü ve çöktü...Akıl bile seni eleştirdi Kur’an da eleştirdi...Allah da kahretti...Kahrı hak edenne kahır lütfu hak edene lütüf...der Allah...deden dedesi fatih gibi olmalıydı...Havas sınıfı susturulmuştu belalar bize geldiğinde...
Osmanlıda muhtar yoktu imam vardı...muhtarın işlerini yapardı nikah kaydı tutardı...İmama devlete yük diyor şimdi bazıları muhtarın görevini de ver imama...
Osmanlıda halkı havas eğitirdi...sadece rıza amaçlı bir halk vardı...Şimdi Avrupayı razı etme amaçlı halk...Birliğinize alın diyen...dilenci bir halk...celladına aşık bir halk...
Osmanlıya belalar ateş geldiğinde ne havas vardı ne dinini savunan bir halk...tarikatler susturulmuştu...İslam susturulmuştu...hacı hoca susturulmuştu...Batı susturmuştu herkesi...Batıya akınlar hayaldi...batıya kafa tutmak hayaldi...haclı ordusu kuşatmıştı müslümanları mideye de indirdi...işte...Tek dişi kalmış canavar hala canavar...hala bir ilah gibi yani Firavun gibi...Müslüman terörist diyor yarın devletimize saldırma hakkını da bulacaklar kendilerinde...cesaretlerini kıracak teknolojiye sarılmalıyız hz Musaya verilen asaya sarılmalıyız...Allaha sığınmalıyız hala şerliler onlar...Müşrikleri suçla korkaklığını suçla ama Allahı suçlama...Kader nasıl yazılır...Bildiğin yok neden Allahı suçluyorsun...bu darlıkla imtihanda dedeni suçla ama Allahı asla...Allah zorlamadı seni bu darlığa bu bolluğa...düşmanın var dedi..cihad et dedi sert ol düşmanına dedi...güçlü ondan daha güçlü ol dedi daha çok çalış dedi daha çok üre dedi çoğal dedi...güçlen dedi...suç dedende Allahda değiil ama hiç değil...Allahtan razı ol adilsen..akıllıysan...suç dedende...korkaklığımızda tembelliğimizde müsrifliğimiz de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.