- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tarikat kibirden kaçmaktır savaştır asilikle asilerle...
Tarikat kibirden kaçmaktır savaştır asilikle asilerle...
Tasavvufçuyum ama senin bozguncu insan oluşturan görüşlerinde de değilim...Tarikat kibirden kaçmaktır savaştır asilikle asilerle...
Tarikat nedir mi...arikat kibirden kaçmaktır savaştır...Ben dememektir...ZAHİT olmak...Karun olmamaktır..İsrafa düşmanlıktır.Duadan kılıcı üstün tut
Tarikat kibirden kaçmaktır savaştır asilikle asilerle...de.
Esma ile hallenmektir tarrikat...esmaya ayna olmak esmayı yansıtmak esma ile etkilenmektir tarikat...Vahded-i vucud esma ile hallenmek...Tasavvufun tarifi bu değilse biz tasavvufcu olamayız...Vahded-i vücudcu da olamayız...
Fiili duaya sarılmaktır tarikat...muskalara üstün güç vermemektir...de
İnsanı İsa’laştıran görüşler ve benzeri görüşler İslam tasavvufu sayılamaz...Kilie ile zıttır İslami tasavvuf...
Tarikat kibirden kaçmaktır savaştır asilikle asilerle...İsrafçıya benzemekten kaçınmalı tarikatçi...Saraylar en güzel arabalar en güzel en pahalı koltuklar israftır...Süslü camiler bile israftır...Hasıra bile razı ol...mal can cihada feda edilmeli...İnsanlığın tebliğine feda edilmeli...
Tarikat kibirden kaçmaksa...savaşsa asilikle asilerle...ben de tarikatçiyim...cahil birine bağlanmaksa sömürülmekse...orda dur.Allah için fedakar olurum ama sömürülmem ben müslümanım...Kölelikle kavgadır çünkü İslam...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.