- 506 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tabiatla sevişmek
Bilirmisin tabiatla sevişmeyi,
Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek?
Taiat doğal özellik doğal yapı var olan daoğal güzellik.
Kendiliğinden var olan insan çalışmalarının dışında kendini sürekli olarak yenileyen yeniden oluşturan ve değiştiren canlı cansız nesnelerden her şeyden oluşan eşsiz harika biri birinin benzeri olmayan büyüleyen hayretlere düşüren bizleri kendisine aşık eden muhteşem güzellik.
İnsan insanlar da buna dahil.
Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek ? İnsanlarca değiştirilmemiş yozlaştırılmamış bozulmamış tammen kendisi olan doğal olan eşi benzeri bulunmaz güzel, sevgili yar ile nasıl ne şekilde sarılacağını öpeceğini konuşacağını ; bilirmisin tabiatla sevişmeyi?
Karar verirsin kalkarsın yiyecek içecek hazırlar gönlünce çantanı heybeni geceden yarın senin için gerekli olanı temin edersin çantanı hazırlarsın. sabah olduğunda heyecanla kalkar ayakkabılarını giyer duruma göre giyinir aşkına kavuşma duygularıyla kapıdan çıkar sanki geç kalmışlık telaşıyla sabahın yedisinde sekizinde hızlı hızlı adımlarını atmaya başlarsın.
Seni sevgilin ile buluşacağın yere götürecek araca doğru yürürken içerisinden geçtiğin beton yığınının nefes almaz nefes aldırmaz nefeslerimizin yarısına ortak kışın buz gibi ıslak soğuğun yazın nefes aldığınızda burnunuzu yakan boğzınıza yapışıp kurumasına neden olan yapıların içinde yorgunluklarını uyuyarak atmaya çalışanlara seslenmek haydin kalkın yürüyün doğa, tabiat ile sevişmeye nefes almaya dinlenmeye koşun demek geçer içerinden.
Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek?
Son durakta indikten sora başlarsın yürümeye kaldırım yollardan binaların aralarından betonarme aralıklardan uzaklaştıkça açıklığa çıktığınızda sevgilinizin saçları bulutlar tüm açıklığı ile görünür sevgilinize yaklaştıkça mis gibi tertemiz bir hava oksijeni bol iyot dolu sevgilinizin kokusu burnunuzda.
Yolda giderken aracın camından baktığınızda aşkınız sizinle yanınızda yukarı baktığınızda bulutlar sizi geçmek istercesine dağlar ağçlar yüz yüze sizinle koşturur gelir.
Bilirmisin tabiatla sevişmeyi, sevgiliniz denizle buluştuğunuzda kenarına yanı sıra oturur çantanızda heybenizde getirdiğiniz oralardan aldığınız ekmekleri denize atarak balıkları martıları besler dalgaların sizin için söylediği şarkıları dinlerken uzaklara dalar uzun uzun düşünür her şeye olumlu olumsuz her şeye tebessüm ederek ufuklara kadeh kaldırıp içkinizi yudumlarsınız.
Akşam vaktine kaldığınızda bir yanınızda deniz bir yanınızda gökyüzüne sarılıp gün batımının dudaklarından gökyüzü sen ve deniz gün batımının dudaklarının bir kenarından öpersiniz.
Bilirmisin tabiatla sevişmeyi hızlı hızlı güneşin sıcağında tepenizde yürürken güneşin verdiği ısı hararet sıcaklık sizi koşturtur. Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek? çılgınca koşarak denize atlamak çılgınca kulaç atarak yüzmek denize sarılmak kucaklamak denizin kocaman kucağında kaybolmak.
Özlem hasret dolu sevgiyle mevlana gibi dönerek yüzerken dağlara baktığında ,gökyüzüne baktığında seninle birlikte dödüğünü görürsün. İçerindeki sevginin duygularının en yükseğe gökyüzüne bulutlara çıktığında ulaştığında dip dalmak, güneşin süzülen denizin içine giren ışıklarının aydınlığında deniz suyunun fuluğluğunda denizin içinin güzelliğini seyretmek.Dipte denizin kumdan dudaklarında ki öpücüklerini teninde hissederek nefesinin bititğinde su yüzüne çıkarak kalbinin yereinden çıkarcasınaçarpışındaki sevgisinde yeniden can bulmuş doğmuşcasına nefes almak.
Bilirmisin tabiatla sevişmeyi,
Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek? Yolda yürürken her şeyin dağların bulutların ormanların ağaçların seninle yürümesi, arabayla giderken o muhteşem güzelliklerin peşinden koştuğunu yetişmeye çalıştığını gördüğünde gönlündeki rengarenk gök kuşağı sevgi kelebeklerini dağlara bulutlara kırlara ağaçlara denize yollamak göndermek, kırlarda dağlarda bayırlarda çayırlarda koşarak gökyüzünün bulutların saçlarına taktığı kurdelası gök kuşağının altından geçmek istemek sen geçmek için koşturdukça gök kuşağının senden kaçması.
Sen bilirmisin tabiatla sevişmesini,
Bilirmisin tabiatla sevişmek ne demek? Soğuk ayaz bir günde gökyüzünün göz yaşlarının altında dünya denen havuzu doldurmaya çalışırken göz yaşlarının bedenini öper gibi yağdığı iç çamaşırlarına kadar donuna kadar ıslattığı,ayazın bedenini dodururcasına öğtüğü iliğini kemiğini ısırırcasına sızlattığında;
Yağmurun pencere camından süzülür gibi yüzünden süzüldüğü dudaklarının ayazdan morardığı tir tir titrediği dişlerinin takırdadığında,
Mola verip;
Gökyüzüne denize soğuğa yağmura ağaçlara kuşlara çakan şimşeklere esen rüzgara kanyak şişesiyle kadeh kaldırıp üç beş yudum içmek.
Sonrasında sudan çıkmış fare gibi kaplıcaya varıp odana girdiğinde sıcak suları açmak o kocaman havuza benzer küvetini doldurmak sıcak suyun buharının donmuş titreyen sızlayan bedenini ısıtırken ısırırcasına çırıl çıplak bedenini tenini öptüğünü sıcak su dolu havuza girdiğinde çıplak bedeninin karıncalar tarafından ısırılıyor hissini hissettiğinde içindeki verdiği hoşlukla oh!!! diyebilmek.
Oh!!! deyişinin sonrasında; çırıl çıplak bedeninin sıcaklığında mis gibi kokan yumşak tenine sarılıp uyumak demketir.
----------------------------------sevgilerimle...
-----(pitik)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.