- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SANCAKTEPE GÜNAYDIN
SANCAKTEPE GÜNAYDIN
Benden de size günaydın. Her şeyin gönlünüzce olduğu, mutlu bir gün olsun. Selamlar, sevgiler. İstanbul’a "En güzel ilçen hangisi?" diye sormuşlar. Ne desin? İstanbul bu. Ayrım yapmak İstanbul olmanın namına yakışmaz zaten. Soru işte, soran sormuş bir kere. "Bir anne nasıl evlatlarını ayıramazsa ben de ilçe ayrımı yapamam, dolayısıyla bu soruya cevap veremem." demiş.
Sizler de hak verirsiniz ki İstanbul’dan da bu cevap beklenirdi. Ben Sancaktepe olarak böyle düşünmüyorum. Neden mi? Neden olacak, en güzel ilçesi benim de ondan. Onca güzelliğe ve özelliğe sahip olup da mütevazi olmanın gereği yok.
Bir kere İstanbul’un Anadolu yakasında yer alıyorum. Kuzeyimde Çekmeköy, güneyimde Kartal ve Maltepe, doğumda Sultanbeyli ve Pendik, batımda ise Ümraniye ve Ataşehir ilçeleri bulunuyor. Samandıra, Sarıgazi ve Yenidoğan Beldelerinin birleştirilmesiyle meydana geldim.
Sevgili öğrenciler: Sancaktepe’de yaşadığınız için çok teşekkür ederim. Ayrıca bundan dolayı çok şanslısınız. Eviniz ve okulunuz Sancaktepe’de. Size de Sancaktepe’de yaşamanın keyfini çıkarmak düşüyor. İyi dersler, sevgiler.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.