- 422 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ASLAN OĞLUM GERİ DÖNDÜ
Aslan isminde bir erkek kedim vardı. Yaklaşık yirmi gündür falan yoktu. Bende herhalde bir yerde ölüp gitmiştir diyordum.
İki üç gün önce daha önce gece evin arkasına gelip miyavlayarak beni uyandırdığı yerden yine sabah vaktinde bir miyavlama sesi geldi. Hemen yataktan fırlayıp Aslan gel oğlum diye seslendim çağırdım. Ama Aslan ortalıkta yoktu.
Sonuçta gözümle görmedim, belkide o miyavlayan başka bir kediydi yada düşmanların bana bir oyunuydu; her türlü bir ihtimal var.
Bu hadise öncesi diğer kedilerime bakarken kızgınlıktan Aslan’a nankör demiştim. Ben nankör değilim mesajı vermeye mi geldi nedir anlamadım ki.
Bütün bunlar bilinç altı mı yaptı nedendir bilmem dün gece rüyamda Aslan oğlum geri döndü. Pencerenin önüne gelmiş miyavlıyordu; bende hemen yanına gittim, gerisini hatırlayamıyorum.
Belkide yiyecek veren yağlı bir kapı buldu. Öyle bile olsa benim gibi bakamazlar. Meğer hayvanlarla iç içe olan hayvan bakan bilgili birisine denk gelmiş olsa...
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
ASLAN YAŞIYOR
Bu sefer Aslan gerçekte evine döndü. Demek ki o miyavlayan da Aslan'mış. Dün değil, dünden önce akşam vaktinde evin arkasından geçerken gördüm. Aslaaan dedim miyavlayarak geldi pencereden girdi sonra da mama falan yemeden kaçtı gitti.
Evin etrafından bir kedi vıyıklama sesi geliyordu demekki o da Aslan'mış. Önce bir süre ses falan gelmiyordu, belki o zaman yolu kaybetmişti.
Aslan geldi ama evin önünde durmuyor; sokak kedileri gibi sokaklarda geziyor. O her ne kadar gezsede onu gözümle gördüm ya artık mamasını koyuyorum. Vallahi billahi bu duygular kalbimi etkiliyor zarar veriyor. Bunun anası kayboldu. Dışarıda çok kedi var Aslan'ın mamasını yer Aslan'a bir şey kalmaz diye anasının hakkını da ona koyuyorum. Yani Aslan'a çift istihak koyuyorum.
Evi yine taşıyacağım. Evin önünde dursa iyi olacak. Giderken bulabilirsem onu da yanım da götüreceğim. Toplam da üç kedim var. Yavru kediler de var ama onlar büyüyünce maddi gücüm olmadığı için hepsini sokağa salacağım.
Yakuphan Kılınç