- 260 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Corona ile cihad...ilişkisi var mı...var
Corona ile cihad...ilişkisi var mı...var
Bir hikmeti var ama ne...Günahkar mıyız evet...öyleyse şu ayet bize:"Başınıza gelen her musibet kendi yapıp ettikleriniz yüzündendir; kaldı ki Allah birçoğunu da bağışlar."(Şuara/30)
Corona ile cihad...ilişkisi var mı...Günahkar mıyız...
Zenginlik belki de cihadın ta kendisi Sağlıklılık da ama fakirlik faziletli hastalık faziletli diyenlere nasıl anlatırsın ki...
Evet...ana-babaya saygı bitince geçim darlığı gelir ...der bir hadis.Fakirlik faziletli...diyen geçim darlığı faziletli demiş oluyor...ve ana -babaya saygısızlığı kusurdan saymıyor...ama Allah ana-babaya yaşlılara ilgisizliğimizi geçim darlığı olarak bize döndürüyor...Günahsızın "fakirlik fazilet "demesine kızmam ama günahkar bari günahkarım desin...günahlarım bana geçim darlığı olarak döndü desin...namaz kılma oruç tutma...evlatlık yapma vatana da hain ol...geçimin de bol olsun yok böyle dünya...esmanın etkisinde bu varlık...
Virüsten kurtulmak için Dualar ediliyor ama sıhhati kötülüklere kullanacaklara Allah sıhhat vermiyor belki...bir Hikmeti var ne...
Allah cihaddan şehit olmaktan korkanları ikaz mı ediyor corona ile.Bir hikmet var ama ne.cihaddan kaçışımız corona olarak mı döndü
Kaderci Allahı suçluyor...Kur’an insanı.Musibet yaptığınız hatalardan der ayet(Şura/30)Kul azar.hata eder hak eder musibet yazılır
Sıhhat mi hastalık mı isteyelim...Fakirlik mi zenginlik mi isteyelim..Cihad nasıl yaparız sıhhat yoksa ve fakirsek.Müşrik zenginse
Kader esmanın etkisini taşır...hidayeti seçenle seçmeyen farklıdır.seçene hidayet verilir...Sorumlusun niyetinden iradenden...
Takdir esmanın etkisini taşır..deprem sağlam binayı değil zayıf binayı yıkar.tetbirsizlikten hesap sor dünyada ve ahirette sorulur
Corona ile cihad...ilişkisi var mı...var...cihad için harcamadığımız mal corona ile elimizden gidiyor...cihad için harcamadığımız sıhhat de zaman da...inleyerek geçiyor zamanı Günahkar mıyız...günahsızlar zaten cihad ve tebliğ de onların fakirlikleri de faziletli ölümleri de...hastalıkları da...ama günahkarlar için her şey tam aksi...
Corona ile cihad...ilişkisi var mı...Günahkar mıyız...Kur’an Firavundan bahsetmiş Karundan bahsetmiş...cihaddan bahsetmiş...ama İslamı tebliği bile seçmiyorsak..cihaddan kaçıyorsak Allah KAHHARIM diyor yani bu kaçışın bedelini size bize ödetir.ve corona bize bu kaçışın karşılığı olur...ama bu"Bulaşıcı hastalıktan ölen şehittir..."diyene nasıl anlatılır...Nuh diyor peygamber demiyorsa...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.