- 958 Okunma
- 14 Yorum
- 23 Beğeni
Arınma
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Düşünüp, taşınıp, bolca ateşlerde yanıp, en emin halimle geldim buralara.
Seni istemediğimi biliyorum artık.
Hayaller kurdum. Geceler tükettim.
Şarkılar mı...
Yetmedi...
Bazen kıstım seslerini, kendi sesimi sonuna kadar açtım.
Çoğu zaman perdeler çekili güneşi düşledim. Görmek bile istemediğim o güneşe kendimi hasret bıraktım.
Hahaha...
Evet zıtlıkların efendisiydim.
Ama...
Ben kendime, ah en çok kendime kızdım...
Düş’tüm, kalktım, sustum, düştüm uykulardan, kırılıp döküldüm.
Suya düşman oldum, sabuna pusu kurdum...
Işık tuttum sonunda karanlığa tutsak gözlerime, öyle bir tutuştum ki, mecburen kendi gözyaşımla barıştım.
Dündüm geleceğine vurgun, kurttum kendi elmasına kırgın. Acıktım, doyurmadı hiçbir şey rurumdaki açlığı, sarhoş ettim zihnimi, kendi kusmuğumda rüyalarımı kokuşturdum.
Güldüm ağlarken, sevmeye çalışırken ise aslında kızgındım. Dinmedi içimdeki öfke, kendi gölgemin kanıyla duvarlara adımı yazdım.
Kahkalarım asılı kaldı tavanda, yastığı gözlerime bastırıp,acılarımı bayılttım.
Sonunda uyandım bir gün...
-ama başka bir günmüş gibi-
Uyandım kendime ve kendimle uzun zaman sonra ilk defa gurur duydum.
Açtım perdelerimi nihayet, güneşi tenime, tenimi güneşe sundum.
Anladım, hazır olmak diye bir şey yok hayatta ve ben lanet olası her kusuru kucaklamayı kabul ettim.
Düşündüm hem de çok. Taşındım sonunda gittiğim o karanlık yerden.
Kendi küllerimle temizlediğim en emin halimle karşına geldim.
Seni istemiyorum...derken...
Anla artık ne kadar ciddiyim.
y...
YORUMLAR
black_sky
Beğeniniz ve kiymetli yorumunuz için.
Eksik olmayın.
Sevgilerimle
Güzel yazıyı şiir niyetiyle okuyunca daha bir hoş oldu.
Değerli yazar arkadaşımızı kutlarım.
Saygılarımla Efendi.
black_sky
Saygılar ve selamlar olsun.
black_sky
Gerçi insan kendi parçasından nasıl tamamen kurtulur bilinmez...
Ziyaretiniz ne mutluluk verici.
Eksik olmayın.
Sevgilerimle.
Su akar yolunu bulur
çok takma kafaya derim
yaşanılacağın önüne kimse geçemez
tebrikler
nice saygımla
black_sky
Bu sebeple doğrudur ki değmiyor kendimiz için dahi.
Saygı ve selâmlarımla
black_sky
Saygılar ve selamlar
İçinden sevgi geçen kalbine ve maharetli kalemine saygı çokça göğ çiçeği...
Güzelliklerle her daim...
black_sky
Seni okumak ayrı bir keyif, gelişin mutluluk verici hem de çok.
Eksik olma dilerim ve çokça teşekkür ederim.
Sevgilerimle her daim.
Hım şiir değil demek :) deneme başlığında yayınladım ben bunu ve hala iddiamın arkasındayım diyorsun peki öyle olsun :) o zaman nisan ayında "şiir" bölümünde bir yazı umuyorum :)
Şimdi en çok beğendiğim yeri kırpıp tırnak ile ayırayım desem yazıyı aynen kopyalamam gerekecek. Sen bu kadar güzel yazarken ben de bir o kadar güzel kopyacı olacağım bu güzellik kopyalayıp çoğaltacak kendini :) pardon ne diyorum ben yahu ha evet Hoş geldin nesildaşım, kaybolma bir yere bak kurdele sen kaybolma diye biliyorsun dimi :)
Sevgilerimle,
black_sky
Bir tık ayarını kaçırmışım sanırım ^))
Farkındayım beklenmedik yerden cıktı yine dolandı kurdele;))bakacağız artık. ;))
Varlığın yeter nesildaşım. Eksik olma.
Sevgimle her daim.
Erlik Aldacı
Sahir Neva
Tiyatroda buluşalım nesildaşım
Eksik olma kaybolma kurdeleni düşürme :)
sevgilerimle,
black_sky
black_sky
Sahir Neva
demek ki neymiş :)
Hedaye tahakkuk etti valör 1 nisan nesildaşım :)
Erlik Aldacı
Sahir Neva
black_sky
Nisan 1 tabii de....şaka olabilir her şey bir anda.;)
black_sky
Sahir Neva
Bayıldım bu kendinden en emin haline..
Muhteşem olmuş!..
Kurdeleyle de katmerlenmiş..
Hep böyle kal ve en çok kendi sesini aç..
Iyi böyle iyi..
Sevgimle canım..
black_sky
Özlemişim...
Çokça sevgimle.
“Yazı biraz titrek oldu” mu demişti birisi?:)
Çok yakışıyor sana şu kurdele! E biz de öptük ve kutladık o vakit kardeşceğizimizi:)
Sevgilerimle çokça...
black_sky
Bana sizin varlığınız yakışıyor bana kalırsa...
Varlığın ne güzeldir.
Sevgimle her daim.
“Anladım, hazır olmak diye bir şey yok hayatta”... yazıdaki en güzel ve yerinde tespit bu olmuş bence!
Yine “black” ile başlayıp “sky” ile bitti neyse ki!:) arınma mı, aydınlanma mı, kabulleniş mi artık adı her neyse onun, cümlelerinde umudu görmek güzeldi.
İnatla ve ısrarla “sky” demeye devam edeceğim:) ki, hiç yanıltmadın beni!
Sevgilerimle çok...
black_sky
Aslında bu tam da dedigin gibi bir uyanış yazısı aynada kendi kendine edilen bir sohbet...ne kadar sohbet denirse aslında;)) uzun zamandır sürüngen halime bir uyanış çağrısı olsun dedim bunu da dedim geri dönüş için yazayım dedim hepsini kendi kendime dedim. Sonra fark ettim çokça kendimle konuşuyorum;))
Varlığın inanılmaz iyi geliyor bana inan. Hep ol dilerim. Başka da sözüm yoktur;)
Sevgilerimle her daim.
Not;Yazı biraz titrek oldu kusura bakmayın kalem paslı biraz:)
Bir Eflatun Ölüm
İç ses konusunda kuzenden yardım alabilirsin, o konuda çok başarılı, gördüğüm kadarıyla:)
black_sky
Beğendiysen ne mutlu bana canının içi.
Sevgimle her daim.
Ben en çok "kurttum kendi elmasina kırgın" ifadesini sevdim.
Daha güzel ifade edilemezdi galiba kendi kendine kirilan bir ruh.
Barıştın değil mi 🖤
Sevgiler black...
black_sky
Barıştık gibi sanırım. En azından kalem biraz kavgayı bıraktı bir şeyler yazdı;)
Çokça mutlu ettiniz ziyaretinizle eksik olmayın dilerim.
Sevgiler benden.
Yaşasın black geri döndü...hem de gölgelerinin küllerinden yeniden doğmuş gibi, Simurg gibi.
Yazıya bir dip not düşeceğim izninle...
"alışkanlık yapar."
black_sky
Bir süredir kalemle olam kavgam azalınca bir yazıyla dönmek istedim...pek emin olamadım vasat mı kaldı nasıl oldu diye ama neyse dedim yorum alırız nasılsa. Beğeniniz ayrı ziyaretiniz ayrı güzel.
Yazı aslında aynada kendi kendine bir arınma halini anlatıyor kişiye değil ruh haline veda lakin not düşmek istemedim yönlendirme olmasın diye. Uzun bir aradan sonra kendimin o haline veda anlatısı belki de.:)) yerinde olur dedim..
Yine buluşmak çok iyi geldi bana da.
Eksik olmayın dilerim.
Her daim saygı ve selâmlarımla.