- 506 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RASİM ÖZTEKİN.
RASİM ÖZTEKİN.
TRT 1 ekranlarında yayınlanan Seksenler dizisinde Fehmi karakterini canlandıran Rasim Öztekin Kimdir? Nereli? Kiminle Evli? Kaç Yaşında? Nereden Mezun? Nerede doğdu? Oyuncu hakkında merak konusu tüm soruların yanıtlarını ve ayrıca oyunculuk kariyeri,rol aldığı diziler ve filmler,sosyal medya hesapları,hayatı ve biyografik bilgiler nereli.co da sizlerle..
Usta oyuncu Rasim Öztekin 14 Ocak 1959 tarihinde İstanbul’da doğdu. İlk ve orta eğitiminin ardından Galatasaray Lisesinden mezun olan yetenekli oyuncu Rasim Öztekin, İstanbul Üniversitesi Basın Yayın Yüksek Okulu’ndan mezun olmuştur.
Rasim Öztekin, ilk sahne deneyimlerini İstanbul Akademik Sanatçılar Topluluğu, ve Kadıköy Halk Eğitim ve Nöbetçi Tiyatro’ da amatör çalışmalarla edinmiştir. Ferhan Şensoy’un Ortaoyuncular topluluğunda profesyonel tiyatro sanatçılığına başladı.
Ünlü oyuncu Rasim Öztekin, 1992 – 1995 yılları arasında televizyonlarda şov programları yaptı. 1994 yılında Gani Müjde ve Yılmaz Erdoğan’ın yazdığı “2071′ de Türkiye” adlı müzikali sahneye koyup oynadı. Tiyatronun yanı sıra, sinema ve dizi filmlerde de rol alan Rasim Öztekin, TRT’ye program metin yazarlığı ve bir dönem Akşam gazetesinde köşe yazarlığı yaptığı gibi, kendi web sayfasında çeşitli konularda yazılar yazmaktadır.
Rasim Öztekin, günümüzde TRT1 ekranlarında yayınlanan ve seyirci kitlesi tarafından çok beğenilen Seksenler dizisinde Fehmi karakterine hayat vermektedir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.