Eşeğinizi Sağlam Kazığa Bağlayınız Komşunuzu Hırsız Etmeyiniz
İhmalinizin ilerde bir sorun sıkıntıya neden olmaması, ihtilaf yaşanmaması, konu komşuyu güç durumda bırakmaması, hiç ilgisiz insanları zan altına sokmaması adına bir ögüt, çarpıcı bir söz.
..................................................................
Sahip olduklarımızı tam koruma altına almalıyız. Mümkün olduğunca kontrolümüzde olmalı ki, elimizin altından kaçıp gitmesin, uhdemizden çıkmasın ve böylelikle başkaları rahatsız olmasın.
...............................................................
Konu komşu, eş dost, belki belki yakın çevre ilk etkilenecek olandır sizin sorumsuzluğunuzdan. Hem sahip olmazsınız, ilgilenmezsiniz, başıboş bırakırsınız, başına bir iş gelir sonra da sağı solu suçlarsınız. Gereksiz yere onları külfet altına sokarsınız.
..................................................................
O nedenle dikkatli olunması salık veriliyor. Sağlam kazıktan kasıt bu para pulsa, altın akçe ise evde şifreli kasada mı saklarsınız, yoksa bankada mı tutarsınız; mal mülkse sıkı tedbirler mi alırsınız, kayıt kuyutsa yani evrak üzerinden işleyen sistemsel bir şeyse ehil ellere mi teslim edersiniz sizin bileceğiniz bir şey ama dikkat edin elinizden çıkmasın başkalarını töhmet altında bırakmasın.
Kemal GÜL
23.02.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.