Görüntü Çatışması
Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, yeni nesillere huzur, refah , hukuk,eşit vatandaşlık ve mantığın yanında umut veremezseniz, ülke bölünmekten beter bir hale gelecek..
Gençlere 100 yıl önceden, 1000 yıl önceden, ortaçağdan bahsedip durmayın. Kır kültürü ile apartman-şehir kültürünü birbirine karıştırmayın. İnternetten önce ve sonrayı iyi okuyun, görüntüsel düşünceleri hafife almayın..
Hayvanlara özenmeyin,
Yokluklardan bahsedip durmayın,
Suçun şahsiliğine uyun ve uygulayın,
Vatan savunması kutsal ve her vatandaş eşitse paralı askerliği kaldırın,
Profesyonel ve robotik orduya geçin, olmadı askerliği kaldırın liseden sonra bir yıl askerlik eğitimi verin mecburi kızlı erkekli veya kız ayrı erkek ayrı....
KHK’ları iptal edeceksiniz mecburen
EYT’lilere haklarını vereceksiniz mecburen
İnternet, elektirik, su, doğalgaz vb faturalarını belli bir kullanımın ardından faturaya yansıtacaksınız, aylık asgari kullanım giderleri sabitlenecek ve enflasyona göre yükseltilip azaltılacak
Kişilere özgü yasa çıkarmayın.
Mafyayı kucaklamayın, mafyaya özendirmeyin.
Torpili kaldırın, Torpil yapana da yaptırana da hapis cezası düzenleyin
Rüşvet verene de alana da hapis cezası uygulayın.
Köprü otoban vb yol ücretlerini kaldırın.
Kişiye göre, mali durumuna göre, ırkına, şehrine, düşüncesine göre mahkeme heyeti atamayın davalara.
Siyasileri, siyasi zorbalıkla içeride tutmayın. Önceki siyasi kuşakların günahlarını x-y ve z lere çektirmeyin.
Gazeteci kanununu çıkarın, yazıdan, çizimden fikir beyanından kimseyi hapse göndermeyin.
Sayıştayı faal duruma geçirin.
Fazla kurcalamadan, Din toplumlarda 3 şekilde kullanılıyor
1- ben başım-şeyhim-peygamberim mutlaka bana tabii olacaksınız..
2- Ganimet, ayrıştırma, zorbalık,işkence..
3- Sevgi saygı barış hürmet iyilik güzellik ve yardımlaşma vb...
Dini 3. seçeneğine göre güncelleyin, diğer ayet hadis ve maddeleri bu çağa taşımayın.
Şehirler yaşanmaz hale gelmeden, köy okullarını yeniden açın, interneti ulaştırın kırsala..
Cumhurbaşkanı maaşını öğretmen maaşına indirin ve bu oranda diğer ücretleri yeniden belirleyin.
Vb vb vb…
Yapmayacak mısınız, siz bilirsiniz…
Y...’den
YORUMLAR
Zombi kıyameti gelsinarkadaş ...
Zengin, fakir hepsini yesinler o zaman görsünler...
Yaparlar mı....
Yapmazlar tabii ki...
Sağlıcakla
Yinsani
eksik olma nesildaşım..
Korku filminin sonu...Z'end. Olacak galiba öyle gözükmeye başladı. Ne diyelim, hayırlısı...zevgi ve saygılar.