- 284 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Herkes Lükse Yöneldiğinde Siz İlkele Dönün
Herkes lükse yöneldığinde siz ilkele dönün. Tat bunda lezzet ve haz bunda. İlkelden kasıt güncel olanın ilk versiyonlarına, ilk evresine, piyasaya ilk sürülenine. Lüks olanla aynı hizmeti verene, ancak fonksiyonel farklılıgı olana.
..............................................
Diyelim bilgisayar, onlarca özelliği olana değil kullanabileceğiniz bir kaç özelliği olana. En azından ekonomik bu tip modeller. Kolay elde edilebilir. Fiyatı ileri modelin yarısı, belki de yarsının yarısı kadar ancak. Hem kullanımı kolay, bozulduğunda tamiratı sorunsuz bu tip cihazların. Sağlam olurlar arıza vermezler. Örneğimiz bilgisayardan ama tüm elektronik cihazlar için geçerli bir husus bu. Beyaz eşya için de geçerli, kullandığınız araç gereç malzeme için de. otomobiliniz de bu yönlü olabilir mesela, bu yönlü bir tercih kullanabilirsiniz. Hatta ikinci el, epeyce eski bir model öneririm. Sizi taşısın yeter otomobiliniz. Bir yerden bir yere götürsün, çarşı pazar gezdirsin, misafirliğe götürüp getirebilsin. Hem bu arabalar için fazla kaygılanmazsınız. Park sorunu yaşamazsınız. Çizilecekmiş ezilecekmiş üzülecekmiş fazla umursamazsınız. Kafanız rahat olur yani. Sorun değil bir yerlerinden hafif bir ses, ufak tefek gıcırtı mıcırtı da gelebilir. Varsın gelsin mesele değil. Katlanılır biraz. Bir enstrüman sesi gibi düşünün, bununla daha romantik yol katedeceğinizi düşleyin. işte hep bunlar mutlu olmanızı sağlayacak sizin. Mevcutla mutlu olmayı tattıracak size.
.......................................................
Elde edilemeyenler bir mutsuzluk ve huzursuzluk kaynağıdır ya, kesin çözüm bahsedilen bu formül. Dar gelirli, kısıtlı imkana sahip olanlar için tam bir yaşam şekli.
.......................................................
Burada daha farklı bir durum kastedilen. Daha ötesi, daha ilerisi. Imkanınız olduğu halde bu öneriler. Lüksü, son modeli, en ileriyi bile edinebilecekken tam aksine yönelmek. İlkele, işinizi görecek olana yönelmek, kullanımından mutlu olmak, hoşnut olmak. Hayatın tadına lezzetine varmak..
Kemal SEYFİ
02.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.