YENİ YILDA HAYALLERİNİ GÜNCELLE
KAMİL ÜCİ
AKLIN SÜZGECİ
YENİ YILDA HAYALLERİNİ GÜNCELLE
Ömrümüzden bir yılı daha uğurlamaya hazırlanırken, yeni yılda bizleri nelerin beklediğini zaman gösterecek.
Hepimizin geçmişinde hayal kırıklıkları, acılar, yalnızlıkları oldu.
Kötü deneyimler bizi tecrübe sahibi yaptı. Hayal kırıklığı, üzüntü ve terk edilmişlik nedir biliyoruz.
Yeni yılda kırılıp dökülen parçaları toplayıp, sıfırdan yeniden güzellikleri inşa etmek , dersler çalışmak ve hayal kurmak güçlenmek için iyi bir şans. …
Yeniden başlamak kolay ve yaşamak zor diyorsunuz. Ama kendinizi kurtarabilirsiniz. Çocukluğunuzdan beri hayal kırıklıklarıyla, başkalarının kusurlarıyla , aşağı vuruşlarıyla yüzleşiyorsunuz.
Hayat okulu üzün sürüyor mezun olmak çok kolay değil. Yeniden başlamak derslerine bütün benliğinle katılmaya ne dersiniz? Sahip olmak istediğin güç senin içinde, üstelik hayatı yeniden yapılandırmak için hepimiz kendimize bir şans vermeliyiz.
Yeni yılda en baştan başlayalım. Kaliteli Yaşamak ve yollar yürümek için bir düello gerekiyor,
Ya meydan okuyacağız ya da oturup ağlayacağız.
Hayatınızda ki boşluklar ile yüzleşmenin tam zamanı.
Kimsenin tahmin edemediği hayatın zorluklarını tek başına karşılayan sendin. Bir başkasının yaşadığımız sorunları umursamadığının geçmiş yıllarda tecrübe edindik ve yaşadık,
Yeni yılda kendini acıdan kurtar desem cevabın ne olur ki?
Bence bir düşün kendinle yüzleş, kendini yeniden keşfet. Sen onca yoksulluğa, çaresizliğe, vefasızlığa nankörlüklere ve ihanetler, kırılmalara karşı nasıl direndin?
Şimdi sana önerim gücüne inan…
Tecrübene , düşüncelerine, hayal yoğunluğuna odaklan.
Hala üzgün, hala hayal kırıklıklarına uğramış hissediyorsan, yaşadıklarını geçmişi olduğun duraklara yollara bırak ve umuda yürü…
Bir gölgeye sığınıp sızlanmayı bırak. Nerede ışık alıyorsan oraya yönel. Bunun seni başarıya ulaştıracağına olan inancını taşı ve hayallerine koş.
Yeni güçlü bir başlangıç, geride kalanlara bir şans vermek için çalış. Başarıya ulaşmak için içindeki sevgiyi, insanlığı, merhameti kaybetmeden, hayallerini yenilemek için bir şans ver kendine …
Biliyorum görünmek için yaşayan insanlar var. zengin yaşamalarını, marka giysilerini ve ya lükslerini göstermek istiyorlar. Hedefi herkesi maddi şeylerle etkilemek, zenginlikleriyle kutsanmak için yaşıyorlar . fakirleri kendilerine sadece hayran olmak için istiyorlar. Ama parası olan fakir insanların Yaşamları ruhsuzdur. Farkında değiller doğduğumuz ilk gün gibi gibi çıplak gidiyorlar..
Bir virüs toplumların ve insanların yaşamını ne denli etkilediğini en iyi bilen sensin? Sen sevdiklerini kaybeden ve hayalleri yarım kalmış yaşamları düşünerek yeni yıla girme. Bak bir virüs toplumlara insanlara çok büyük kayıpların yanı sıra asırlar boyu elde edemeyeceğimiz tecrübe ve bilgi birikimi kazandırdı.
Kumar, içki, uyuşturucu, ihanet, hırsızlık, açlık yalnızlık, sevgi, merhamet ve daha sıralayamayacağım bir çok konuda ders verdi. Gösterişli lüks yaşamları ile burun kıvıranlar, yalnızlığın ne olduğunu, asıl yoksulluğun nasıl bir şey olduğunu fark etti. Dünyada emperyalist ülkelerin bir virüs karşısında kendi başlarına ne kadar yoksul olduklarını gördük. İnsan değer yargılarına, emeğe saygı duymayan kapitalist ekonomik güçlerin ne kadar zayıf ve güçsüz olduğunu tecrübe edindik.
Sen insana değer ver, sen hayata değer ver. sen sınırsız sev ve yeni hedeflere odaklan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.