HaşikiO Dal Budak Kök Gövde Yaprak
Merhaba haşmetli kral hazretleri, ooo dünyevi hoşgeldin, ne var ney yok kurban.. Ne olsun kralım, kurbağadan prense dönüştükten sonra asırlar asırlar geçti, dünyevi dünyevi takılıyok işte...Sağlığın sıhhatin iyi mi... Ejder sütü, cennet ağacından zıkkım meyvesi göndermişsiniz kargoyla, kralıma teşekkür edeyim dedim, iyi geldiler allah’ına kurban kralım, senin kadar kullarını ve kölelerini düşünen bir kral u padişahu sulanuş şuara bir cumhurbaşkanı milyar yıllarda bir gelir, o da bize denk geldi, duacınızız efendim..Kes vır vırı dünyevi.. kestim kralım.
Sevgili, saygı hürmetli defter müdavimleri, bugünkü yazımızın konusu, zihin ibadeti, zihin tefekkürü ve zihin imparatorluğu kurmanın yolları.
Bunun için öncelikle yeni bir KUŞAK ANAYASASI yazmamız lazım, babamız izin verirse tabii. Uygun mudur Mafya Babası, uygundur dünyevi, sen ne dersen,he he deyip geçmeye karar verdi kabadayı ve silahşörler yüksek kurulumuz. Teşekkür ederim efendim, eksik olmasınlar, bu hafta kaç kişinin malına mülküne çöktünüz baba hazretleri, kaç genç kızla aganigi naganigi yaptınız söyler misiniz, yoksa olgun mu seviyonuz, tövbe estağdirullah dünyevi sen ne neler diyorsun, bizleri yanlış tanıtmışlar size.. Hasss ordan baba hazretleri...
Kuşak Anayasası
Başlangıç Maddeleri
1- Bundan kelli; 0-2 yaş insan üretimi a fabrikasında, 3-6 yaş insan üretimi b fabrikasında- 7-12 yaş insan üretimi c fabrikasında yapılacaktır. O kadar.
2- Tüm vatandaş ü yurttaşlarımıza tanrı kart hamili insanımızdır yazılı kartlar verilecek ve tüm kartlarda para çekim ve harcama limitsiz olacaktır.
3- Hazinemiz asla eksiye düşmeyecek, darphane her an ve her anbean vaktinde yeni paralar basarak yoksullu ve fakirliği dünya gündeminden çıkaracaktır.
4- İnsanlarımızın dinen ve düşünceyinen ve lafınan ve klavyenen söyleme yazma özgürlüğü uzay zaman mekanı kadar sonsuz ve dipsiz ve uçsuz şekilde sınırsız yapılmıştır. Küfür ve tehdit yasaktır yalınız...
5- Spor müsabakaları her iki kişi arasında dostluk ve kardeşlik ve yarenlik ve şeylik olarak yapılacak kazananın ve kaybedenin olmadığı müsabakalar desteklenecektir. Uymayanların bedenleri atom altı parçalarına kadar ayrılıp rüzgara savrulacaktır. Geri dönüşüm kabul edilmeyecektir.
6- Çalışmak, bıkkın bir vaziyette terlemek, bir amaç uğruna yürümek yasaklanmıştır. İnsanlarımız bu dünyaya yaşamaya gelmiştir. Nokta.
7- En büyük uyuşturucu düşünmek ve fikretmek ve hayal kurmak olduğu için düşünmek de fikretmek de hayal kurmak da yasaklanmıştır ha biline.. Öğrenmeyenlerin tiz kellesi vurulacak, zihinleri anonim kutuya bağış edilecektir.
8- Uyuma, uyuklama, dalıp gitmek de yasaklanmış olup gözlerinin üzerine kirpiklerini indirenin atalarından alınacak dnalar ile ataları diriltilerek, kirpikleri gözlerini kapatanlara, atalarının, vaaz u nasihat etmeleri sağlanacaktır.
9- Yeme, içme, boşaltım istekleri boş işler olup, tüm insan ü vatandaş ü yurttaş ü kabilinden her cana sonsuz enerji yine tarafımızdan verilecektir.
10- Tanrıya gönderilen mektuplar görülerek, görülmüştür mührü basıldıktan sonra Tanrı adına cevap verme hakkı Cevaplar Bakanlığımızın yetki ve sorumluluğuna verilmiştir.
Gelişme Maddeleri
Madde 1 ... den Madde 99 a kadar olan bölüm eski kuşak anayasasından copy paste yapılacaktır.
Trafikte Kaza Yapma Maddeleri
Geçiniz...
Şarkı Türkü Dinleme Maddeleri
Geçiniz
Kavga Gürültü Etme Maddeleri
Geçiniz..
Aşk Meşk Sevgi Sevda Maddeleri
Hepinizi seviyorum.
Tarikat Cemaat Grup Molla Şeyh Efendi Maddeleri
Madde 66-666 arası olan maddeler eski kuşak anayasınının Zamandan Önceki bölümünün Nefes Maddelerinden alınıp coppy paste yapılacaktır.
Meclislerde Mebusların Birbirine Laf Sokma Maddeleri
Mebusluk kaldırılmıştır.
Hayvan Bitki Şehir Doğa Maddeleri
Bundan kelli ne ad altında olursa olsun doğaya boşaltım yapılmayacaktır. Bitki hakları hayvanlara, hayvan hakları, cinlere, cin hakları da şehirlerde 8 ila 19. kat arasında oturan daire sahiplerine devredilmiştir.
Ölüm Maddeleri
Ölmek yasaklanmıştır.
İlim Bilim Teknik Buluş İcat Maddeleri
Mekan kurulmadan önceki formül yasaları copyalanıp yap işlet devret modeliyle buraya şey ettirilecektir..
Ve Tüm HDDler SDD’ye çevrilecek, Ramlar 16 Mb’a yükseltilecektir, İşletim Sistemleri atmosferdeki carbonla çalıştırılacaktır, elektirik üretimi ve tüketimi yasaklanmıştır.
Unutmadan Maddeleri
İmdiye kadar Yeiku yazmayanlar, yazmaya yeltenmeyenler defterden atılacaktır.:)
YORUMLAR
:))neyiku atıyorsun defterden...Bir kere yeiku yazmak bir beceri işi...Yazılanları okuya okuya öğrenip sonra yazmaya çalışacağız..Bir de bu baba yasa çok aceleye gelmiş.Bazı maddeler eksik.Bir kere metal yorgunluğu geçiştirilmiş.Bu konu çok önemli..Bir de sonsuz enerji geçiştirilmiş.Her suyun sonuna bir hes istemezsen sesini kes dediler.Nükleer enerji daha ortada yok.Siyanürler geldi , yeşil yok edildi altınlar kayıp.Asmosferde azot ağırlıkta karbon kalmadı..Bir daha düşünmek gerekir bence bilesiniz.Saygıyla..
Yinsani
katkı ve sökük kapama maddelerinde gereği düşünülecektir:))
eksik olmayın efendim.
E...ama bize paranın dolaşımdan temelli kalkacağını söylediler. İnternet yurttaşlığı var, didiler geldik. Nasıl bi şiymiş bahmıya geldiydik...yine particiler bizi gandırdı gorüyon mu?
E...n'apah gelmişken gayıt olalım bari? Parti öbür yazıda mıydı?
Ni yana gidecik...onu söyle hele.
Yinsani
Ahahaha sondaki uyarı iyiydi;)))
Ben sevdim maddeleri nesildaşım oyum sözedir efendim.
Sağlıcakla her daim.
Yinsani
eksik olma emi..
black_sky
Tabii ki sevdim hatta beğendim çok;)
Yinsani
black_sky
black_sky
Eksik olmayasın dilerim.
black_sky
Eksik olmayasın dilerim.
Yinsani
her sonraki anın bir önceki anında daha huzurlu mutlu ve sağlıklı geçsin...
rakı şarap içmem amma doğum gününe arpanın suyunu içeriz, dut şarabı var mı, ayva şarabını üstatdan sipariş geçem:))
Erlik Aldacı
Black bak iyi şeylerde oluyor dünyada, seni tanımak gibi...
Sevgimle.
Erlik Aldacı
black_sky
Artık sırtım yere gelmez nesildaşım ve üstat böyle güzle sozler söylemişken...
Evet dünyada güzel şeyler oluyor ve direnen güzel insanlar halen var.
Eksik olmayın dilerim doğum günü dileğim olarak;))
black_sky
Artık sırtım yere gelmez nesildaşım ve üstat böyle güzle sozler söylemişken...
Evet dünyada güzel şeyler oluyor ve direnen güzel insanlar halen var.
Eksik olmayın dilerim doğum günü dileğim olarak;))