- 351 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ağa/Maraba Uluslar Sınıfsallık ve İşbirlikçilik
Ağa Ulus Emperyalizminin Maraba ve Şeltekleri Üzerine
Birilerinin Türkiyeliler veya Anadolulular halkı olabileceği iddiası varsa, Türkiyeliler veya Anadolulular ulusu da realize olmalıdır !
Türk ulusu olgusundan, Türkiyeliler ve Anadolulular kurgusallığına evrilmek, geri tarihsel bir zamana doğru, ısrarla gitmeye çalışmak oluyor.
Eski tip ulus toplumbilimsel aşmadan, yeni söylemiyle dönülmüş feodaliteye sıçramaktır.. iyi anlaşılabilmesi için şu örneği de vermeliyim: Elmalarla armutları toplayabilmeye sonsuz inanmak ya da Orwelyan tabirle iki kere iki beş ediyor diyebilme açmazıdır!
Yani, sadece geri bir tarihsellik değil, aynı zamanda geriye doğru bir toplum ve de halkbilimsellik sapmasıdır.
Söylediğimiz gibi feodalizmi, emperyalizmi ve kolonyalizmi başına ’yeni’ sıfatı getirmek suretiyle güncellenmektir!
Eylemci öznesi, tekelci kapitalizmin oligolpolokratizme yükselmiş son halidir.
Biz bunu Yeni Dünya Düzeni ya da Globalizm olarak biliyoruz!
Anlamadığımız, bunun oksidental bir humanizm türü iken, enternasyonalizm olarak anlaşıldığı tuhaf sol/sosyalist bir klanın oluşmasına yol açabilmesidir?!
Oryanto oksidental sol/sosyalite ve siyasi ümmetçi dincilik koalisyonu olarak yazabiliyorum.
Dejeneratif dinci ve hormonlu sol/sosyalist evredir.
Bu kurgunun bir diğer yüzü, oryantal beşeriyetçi dinselliktir. Medeniyetler çatışması olarak dayatılıyor.
Bunun da en azat kabul etmez köle/yandaşları etnikçi takılan azgınlılar ve radikal veya ılımlı tariflerle siyasileşmiş İslamcı- mezhepçi dinciliktir.
Tekvirci, Selefi akımlar olarak en önde, mühreliğine büyük bir utanmazlıkla devam etmektedir!
Ahmet Kutlu Ayyüce
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.