- 1216 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
2009 YILINDA UMRECİ KARDEŞİMİZİN GÖZ YAŞLARINA ŞAHİT OLMUŞTUM,ÇOK DUYGULANMIŞTIM
son Umre Haccımda Ravza-i Müdahhara da şöyle çok ibretli bir duruma, şöyle şahit olmuştum.
Abdullah isminde Türkiye de üst düzey görevlisi olan bir Umreci kardeşimiz vardı. Hanımı ve çocukları ile ailecek Allah , Peygamber aşkı ile yola koyulmuşlardı. Canlarından daha çok Allah ve Resulünü sevdiklerini ortaya koyacaklar, bu sevgilerinin daha da artması ve dâim olması için Allah a yalvarıp yakaracaklardı. Ben Hac yolu boyunca bu kardeşlerimizin tüm görevlerini büyük bir dikkat ve titizlikle yaptıklarına şahit olmuştum. Bir gün Abdullah kardeşimiz göz yaşları içerisinde –
--hocam bu sırrımı inan ki hanımıma dahi söylemedim, söylemeye de kıyamadım.- Hocam İmam ı Azam ve onun gibi bir çok Âlimler defalarca hacca gelmişler, ve – Ya Resulallah günahlarımın çokluğundan dolayı senin huzuruna çıkmaya yüzüm yok demişler. Benimde senin huzuruna çıkmaya günahlarımın çokluğundan dolayı asla yüzüm yoktur, ne olursun bizlere Şefaatını nasip eyle diyerek selam kapısının iç tarafında duruyordum, ağlamaklı bir vaziyetteydim.
– Hocam o an Resulullah,Allahın Elçisi, yanıma geldi o mübarek elini omzuma koydu – hoş geldiniz Abdullah,Ailecek gelmişsiniz. Korkma sizde bizdensiniz, Ümmetim den siniz buyurdu. Hocam, benim gibi aciz, Günahkâr bir kimse böyle bir iltifata ve böyle bir sırra mazhar oldu. Bu mazhariyetten dolayı sevinç ve göz yaşları içerisinde ağlamıştım, ve bu sözleri beni çok heyecanlandırmış ve duygulandırmıştı,bu müjdeli Haberden dolayı beraberce de ağlaşmıştık..
Acizane ben, o zaman onu, Resullah’ın kendisine verdiği bu güzel müjdeden dolayı tebrik etmiştim,
ve Resullahın Ravzasında ki Salavatlara, yakarışlara Allah’ın izni ile bu ve benzeri şekillerde cevap verdiğini anlatmaya çalışmıştım. Sevgili Peygamberimizin, Allah’ın en çok sevdiği kulu ve elçisi olduğunu, Âlemlere bir Rahmet bir kurtarıcı olarak gönderildiğini, yaratılışta ilk, peygamber olarak gönderiliş de son peygamber olduğunu, müminlerin Şefââtcısı olup onlara karşı çok şefkatli ve merhametli olduğunu anlatmıştım, Sevgili Peygamberimizin iman ibadet ve ahlak yaşantısını örnek alanların Allahü Teâlanın rızasına mazhar olup cennetlik olacaklarını ebedi kurtuluşa nail olacaklarını müjdelemiştim…Allah hepimizden Razı olsun Amiiin,inşaallah.
Dualarımla,Selamlarımla.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.
03.04.2018,emekli Vaiz,ANKARA
YORUMLAR
Ne güzel bir mükafata nail olmus...Tebrikler..Rabbimiz sefaatina nail eylesin, cumaniz mübarek olsun
ABDULKERİM KAYA
Allah'ın selamı üzerinize olsun.
Çok duygulandıran bu güzel yazınızdan dolayı kutluyorum, Cenâb-ı Hak sizden râzı olsun.
Selamlar ve saygılarımla. Allah'a emânet olun.