Bilgi sahibi olamayan fikir sahibi olmazmış ne dersiniz?
Ey halkım siz rahatmısınız,?
Huzurlu bir hayat yaşıyor musunuz?
Ekonomik durumunuz iyimi?
Pandemiden yeterince koruna biliyormusunuz?
En basiti mevsimsel gripten korunmak için grip aşısını aile hekimliğinde bula biliyormusunuz?
Ailenize,iş yerlerinde pandemiden zarar gördüğünüzde devlet yardımı alabiliyormusunuz?
Ülkemizde hak,hukuk,adalet varmı?
Var ise kimler için var!!.
Günümüzün Türkiyesinde can ve mal güvenliğiniz varmı?
Ülkemizde siyasi gerginlik had safhada bu gidişat bizi seksen öncesine taşıyabileceği kuşkusu yaratıyor mu sizde?
Ayrışma,kutuplaştırma,bölme,kin,kibir,öfke neden?
Yer altı dünyasından medet umma sizce doğrumu?
Emekli,dul yetim,garip guraba işsiz
Küçük esnaf ,çiftçi,asgari ücretli hayatından memnunmu?
Dolar,Euro,altının yükselişi orta direği etkiliyor mu?
Ülkemizde,işsizlik varmı?
Ülkemizde atanamayan öğretmen,sağlık personeli varmı?
Ülkemizde erken yaşa takılan emeklilerin sorunları çözüldü mü?
Geçmiş seçimde söz verilen,üst perdeden dillendirilen sağlık çalışanlarına,polislere,din görevlilerine 3600 kat sayı verildimi?
İzmir,Elazığ,Malatya depremzedelere verilen sözler tutuldumu?
Soma maden faciası Ermenek maden işçileri alacakları ülkenin ihmalden kaynaklanan can kayıplarına yol açan
DDY yolları mahkemeleri sonuçlandımı?
Devletin gözü önünde ana muhalefet liderine yapılan linç girişiminde tutuklanan oldumu?
Ülkenin çeşitli yerlerinde tarikat cemaatlere çocuklara taciz tecavüzler yapıldı
Konya’da bir kız yurdunda 12 can yandı bu mahkeme sonuçları belli oldumu? Tutuklanan varmı?
Sağlık çalışanları bir zaman balkonlarda alkışlanıyordu 200 yakın prof Dr ,hemşire,görüntüleme teknisyeni,ambulans şöforu,hasta bakıcı şehit oldu sinsi düşmanla savaşan bu kahraman şehitler şehit sayıldımı?
Pandemiye yakalanan sağlık emekçilerine malullük hakkı verildimi mesleki hastalık sayıldımı ülkemizde?
Sağlık emekçileri covit 19 pençesinde yapılan kit taramalarında sonuçlar pozitif gerekli karantina uygulana biliyormu ülkemizde?
Çay ocakları,berber,terzi,kuaför,kuru temizleme, lokantalar,seyyar manavlar ,kokoreç köfte ,dönerciler,simitciler,temizliğe giden ev kadınları mağdur evlerine ekmek götüremiyor bu kesim acaba devletten,belediyelerden gerekli destek alıyormu?
Eğitim uzaktan eba sistemi ile veriliyor bir evde en az 4 çocuk ders takip ediyor her evde TV,bilgisayar, tablet, telefon varmı?
Çalışan anne,baba çocuklarını kreslere bırakıyordu pandemi nedeniyle kreşler kapandı anne baba sağlık çalışanı ise devlet bu gibi ailelere gerekli bakıcı yardımı yapa biliyormu?
Pandemiden korunmak için maske devlet maske verebiliyorum?
Pandeminin en önemli sloganlaşmış korunma yöntemi hijen devlet hijen maddelerinde,suda KDV indirimine gidiyormu?
Kırk yıl vergilerimizle sırtımızda taşıdığımız devlet baba biz vatandaş evladına kırk gün baka biliyormu?
Ülkemizde itibardan tasaruf ediliyormu?
Ne dersiniz dostlar?
Ülkemizde zengin çok daha zengin fakir çok daha fakir gerçeği yetkililerce fark edilebiliyor mu?
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
merhaba Ali Cemal bey, içtenlikle söylüyorum. sorularınıza yanıt arıyorsanız reklam olmasın (!) diye adlarını yazmıyorum "benim devletim" sever yazılı ve sözlü medyayı takip ederseniz doyurucu yanıtlar alırsınız. ve ne kadar yanıldığınızı anlarsınız. ha bazı olumsuzluklar var elbet dış güçler büyümemizi engellemeye çalıştıklarından böyle oluyor. İnşallah onları da yeneceğiz.
Orta direk yok artık, altta kalanlar var bir de onları üstten seyredenler. naçizane gözlemim bu.
emeğe ve sanata saygımla.
şair67
Sorumluluk makamları pandemi döneminde kendi ülke vatandaşımıza 5 maskeyi dağıtmayı baśaramazken 156 ülkeye yardım ettiklerini dillendirilen bunca yardıma rağmen dış güçler neden ülkemizle uğraşırlarki neden bizi kıskanıyor kar ki anlamak mümkün değil