- 610 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
ACIMASIZCA SİLMEK GEREK BAZEN
Bazen ACIMASIZ’’ da Olmak
Gerekiyormuş
Yalanlarla karşıniza çıkan,
Kendini bile kendi yalanlarina inandiran, hayati yalandan ibaret olan yalancilara inanmamak için.
Hayatta sadece kendini düşünen, kendi menfaati icin sizi hayallerinizi kullanmak isteyen, arkanızdan en sevdigiz insanlarla sizin iyiliginize bile olsa iş çevirmeye kalkışan, bunuda gözünün içine bakabaka sevmek diye sizede aşılamak isteyen insanlarla yüz göz olmakta gerekiyormuş..
Vefasizlikta başrol oynayan, olabildiğince güçlü bir sevgi diye size masallar anlatan ama hakikatte sizin için başta kalbinde olmak üzere hayatinda, çevresinde, ailesinde vs. Yerlerde bir konumda anlamdiramayan acizlere haddini yerini bildirmek gerekiyormuş.
Varlığınız ile yokluğunuz arasindaki farkı anlamayan kişileri hayatinizda anlam yükleyip zahmete girmemek gerekiyormus.
Sizin verdiginiz değeri, saf, temiz sevgiyi nankörlük yaparak harcayan insanları onlardan önce hayatinizdan yok etmeniz gerekiyormuş.
Bir sabah uyandığınızda aynaya kendinizle gurur duyarak bakmaniz için.
kendinize verdiginiz degeri, anlami kaybetmemek için hayatiniza özü, sözü bir olan, bahaneleriyle zaman calan değil, bahaneleri varken size zaman ayiran, heryerde her şartta sizi, yüreğinizi tasiyabilecek insanlarla olmaniz gerekiyormuş.
Sizinle yalnız kaldığında degil, yalnız değilken, sizsiz kendini yalnız hisseden insanlara değer verin.
Bu hayat sadece size sunulmuş bir hediye ise, bir baskalarinin sizin zamaninizi harcamasina asla müsaade etmemek gerekiyormuş.
Bazen acimasiz olmak gerekiyormuş Karşınızdaki insanlar size deger veriyorsa tüm acimasizliginiza ragmen sizi anlayamaya çalışır sizi bulur.
Acimasizliginizla grur yapan kişiler sizin aleyhinize olan hayatinizdaki fazlaliktir ve buda onlardan kurtulma sebebiniz olur.
Zoru seçmeli insan;
Zor yolda sizinle yürüyemeyen kendini ulaşılmaz sanan insanlarin basitliği ile ugraşmamak gerekir.
Bazen yarim kalan sevgilerin üzerine basip gecmek gerek.
Hayata görebileceğiniz vefasizliklara inat elif gibi dimdik durabilmek için...
YORUMLAR
Herkes ederi kadar iste fazla değer bizi yerimizden ediyor...
Bu yüzden ölçüsüzce sevmemeyi ölçüsüzce değer vermemeyi öğrenmemiz gerekiyor bir peygamber tavsiyesi olarak...
Güzel bir yazıydı..
Önce kendimizi sevmeli değer vermeliyiz her daim yazinizdaki gibi bu bazen narsistlik acımasızlık görünse de...
Gönül gözünüz yürek diliniz
şiir özünüz daim olsun
Yüreğinize kaleminize sağlık 👏💯