- 332 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nurdan Uzun Şiirinde Aşık Veysel ile Şebingülü.. / Hikmet OKUYAR
’’ Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü..’’ başlığı altında veya Ayak düzeneği üstüne Şiirler yazan; Aşık, Ozan, Şair Canlar tasarımlarını; Aşık Veysel ve Şiir Yorumcuları Haftası içinde Doğum veya Ölüm yıl dönümlerinde, özel günlerde okunsun diye sunarken bir Şiir de Şiir Yorumcusu, Şair, Nurdan Uzun imzası ile düştü sayfalara..Gördük.. Okuduk..Tebrikler. Teşekkürler diye diye..Daha çok okunsun diye..
ŞÜsiyad Başkanı, Şebingülü Bahçeleri Kurucusu.Şebinkarahisar Şiir Akşamları, Okuyar Şiir Sohbetleri içinde Şiir Yorumculuğu duyarlılığımızda yorumluyoruz paylaşıyoruz..Hikmet Okuyar.
...........
AŞIK VEYSEL ile SEBINGÜLU.. / Nurdan Uzun.
*
Var mıdır toprağı anlatan böyle? / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü. / Dağları,bağları ağaç, yaprağı.. / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü.
*
Sivas, Şarkışla da doğdu yaşadı.. / Çiçek bulaşarak gözü kaşıdı / Kör oldu gözleri dostluk aşıdı.. / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü .
*
Toprağı kazıdı rızkını verdi Ağaca su verdi meyveyi verdi Şiirler yazarak huzura erdi.. / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü.
*
Babası Veysel’e telli saz aldı, / Sazıyla, sözüyle ilime daldı. / Gönlü hep şiirle, türküyle doldu.. / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü
*
Gözler görmese de kalb göz açıktı, / Karanlık bir dünya ona ışıktı
Şatıroğlu derler, büyük aşıktı.. / Veysel Gönül Dostu Gül Şebingülü...
*
Nurdan Uzun
06.11.2020, TS : 22.15
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.