Gece II
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Ruhun cüzleri ve biyolojik bedenden başlayan "manas"a kadar giden bir yükseliş öyküsü olabilirdi, ama en azından Hurufi bir gizem ve pasif eylemler zincirine dönüşmüş olmalı zihninde yazarın, diye düşündüm okumalarımın ara duraklarında.
Kedi ve Tin...
Tanrı Türk'ü korusun...Şaman duası.
feu
Tanrı hayvanları ve elementleri korusun! Nereli olduğu önemli değil.
Erlik Aldacı
Ah nitelikli oluşumun niteliksiz dönüşümleri, dedi bilge. Devirlerin yılgınlığından yeni uyanmış yeni sıyrılmışcasına derin bir iç çekti...sonra dualarını kendi ruhunu adadığı, ölmüş hayvan ruhlarına da yolladı mırıldanarak.... döndü arkasını gitti, vedalaşır gibi.
Ve Hera kıskandı Şaman'ı, siyah bir kediye dönüştü....
İçimden geldi.
Erlik Aldacı
feu
ölüm-doğum,
hiçlik,
sonsuzluk...
Sıfırın çoğulluğu büyüleyici.
Erlik Aldacı
Melamiler eksiyi kendine çeker, sıfırda dururlar, Masonlar, siclus yasasının başlangıcı sayarlar. Kimileri de başlangıç ve son aynı anda, der bilimsel takılanlar...
Erlik Aldacı
feu
Tanrı dördüncü boyutumu korusun, dışarı güvenli değil.
Erlik Aldacı
Bir şey söyleyeyim mi...hepsi Zerdüşt artığı...kesin. Thales, socrat ve Aristo dahil..
Erlik Aldacı
Huzurlu geceler...