Gece I
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Karahindibanın tek tohumu olur yumağının tam ortasında. Cin bisikleti, derdik çocukluğumda. çok peşinden koştum, aslında koştuğum umutlarımdı. Alıp beni rüyalarıma götürsün ve yaşamı oradan anlamlandırayım, diye.
Ve sonunda bir rüzgar onu kurak topraklara sürükledi, sabahın uyanışında doğurulmuş bir çiy tanesi ile evlendi. Müthiş sinerji yüklü örüntülerinde "fraktal"yaşamı saklamaya başladı.
Şimdi mutluluk çocukları yeryüzüne yayıldı...cinlere bisiklet dağıtmak üzere.
Siyah da olur...
feu
Ne kadar saklanırsa saklansın, görebilen için hemen her şey fraktal; kuraklık bile.
Orantılı kırılır siyah konturlu renkler. Siyah olmalı.
Selamlar.
feu
Yine baktım şimdi güncel "b" ile yazılıyormuş ama aslı "cedel" imiş, "cidal" kelime kökü.
Yani ikimiz de doğruyuz. Bir şey öğrenmiş olduk.
Erlik Aldacı
Yakında tdk "menemen"in yerine, melemen de kullanılır derse şaşmamak gerekir. Böyle örnekler oldukça fazlalaştı.
İyi bir sözcük idmanı oldu... selamlar