ABLAN STAR BEBİYİM
Sıradan bir poliklinik gününde birinci hasta:
- Uzun zamandır tahlil yaptırmadım bi her şeyime baktırmak istiyorum.
- Başka
- Şu ilaçları rica edecektim. İğnesi varsa iğnesini yaz daha çabuk iyileşirim
- Neyiniz var?
- Aslında daha çok bişeyim yok. Hafif boğaz kuruluğum var. Antibiyotik içersem iyi gelir diye düşünüyorum.
- Yer değiştirelim mi?
- Nasıl yani?
- Yok bir şey.
- Şey bir de bişey soracaktım. Bu zatürre aşısı coronaya iyi geliyormuş. Nasıl, nerede yaptıracağız?
- jejrptrmeqmfmömq grfklwk
Poliklinikten çıkınca hasta yanındakine anlatıyor:
- Suratı gördün mü suratı?
- Hı hımmm, gördüm! Bet suratlı şey.
- İyi ki bi doktor olmuş ukala şey.
Öğleden sonra çok çokuncu hasta:
- İyi günler,
- Buyrun ama maskeniz neden yok?
- Artık gerek kalmadı da ondan takmıyorum
- Anlayamadım!?
- Doktor ben corona pozitifliyim. İş yerinden git rapor al dediler, karantinada kalacakmışım, rapor almaya geldim.
- shshellrwjgw vmwlekwke
Gün sonunda çok çokuncudan da çokuncu hasta
- Doktor çıkmadan bir şey soracaktım.
- Evet, nedir?
- Bu zatürre aşısı Coronaya iyi geliyormuş. Nerede, nasıl yaptırabilirim?
- ?!!!!??
Akşam eve gelince telefon çalar
- Alo, kuzum nasılsın?
- İyiyim teyze sen nasılsın?
- İyiyim yavrum da ben sana bir şey sormak için rahatsız ettim.
- Buyur teyze,sor
- Yavrum, bu haberlerde dediler di dün mü ne. Zatürre aşısı varmış, coronaya iyi geliyormuş. Sen bize buluversene çocuğum ondan.
- msjhejjktlelkktggmjgmgb
Zatürre aşısı der ki:
- Ablan star bebeyim
:))))))))
Deniz...
YORUMLAR
Sevgili Deniz yazında geçen doktor hasta diyaloglarına epeyi bi,güldüm siz sağlık çalışanları kim bilir ne enteresan hastalarla karşılaşıyorsunuzdur.
Bir doktor arkadaşımın meslektaşı ona anlatmış; Erzurum devlet hastanesinde görev yaparken antibiyotik yazdığı bir hastası doktora sormuş; Doktor bey bu antibiyotik beni nasıl iyileştirecek? Doktor da kısaca anlatmış amcacım sen bu antibiyotiği kullanınca ilaç iltihabını kurutacak sende iyileşeceksin deyince hasta soruya devam edip ;yok yok onu demiyorum nasıl oluyor da ilaç iltihabı kurutuyor diye antibiyotiğin kimyasal etkileşimini sorunca doktor arkadaşı da yavaşça arkasındaki kitaplıkta duran tıp kitaplarını masanın üstüne koyup amca senin sorduğun sorunun cevabını vermek için biz bu kitapları okuduk al sende oku öğren demiş,! her biri fıkra gibi diyaloglar :)))))
Gülümseten yazın için teşekkürler
Saygı ve sevgilerimle
Zatürre aşısı corona ya bakıp demiş ki birgün. Senin hasta ettiğin insan kadar bizim vurduğumuz var aslan ayağını denk al. Yönetilemeyen bir pandemi sürecinde insanlara ucuz umut aşılamak için sanki corona için yüzde yüz çözüm gibi yaydılar bu işi. Sürü bağışıklığına geçtiğimizi anlamıyoruz sanki.
Neyse fazla bişi demeyeceğim
Selvi boylu beyaz üniformalı güzelliğim :)
Tam buraya uyuyor galiba ''Biraz da kendi kendinin doktoru olacaksın.'' cümlesi iyi de o zaman niye okuyor ki bu doktorlar 6 sene normal eğitim en az üç dört hatta bazı bazı beş altı sene uzmanlık. Ne diyelim Allah sabır versin sabırsız ve ukala hastalar ile muhatap olurken...