GÜL'ÜN GÜNLÜĞÜ
GÜL’ÜN GÜNLÜĞÜ
Sevgili Günlük,
Bugün çok canım sıkılıyor. Dışarı çıkıp evimizin karşısındaki parkta oynamak istiyorum. Büyüklerimizin bütün uyarılarına rağmen bazı çocukların parkta maske takmadan oynadıklarını da görüyorum. Parkta oynayan çocukların duyarsızlığından, son zamanlarda adını çokça duyduğumuz o virüsten bana da bulaşırsa diye çok korkuyorum.
Bu yıl ortaokula başlayacağım. Annem:
‘’Ortaokulda daha çok öğretmenin ve de yeni arkadaşların olacak’’ dedi. Okula gitmeyi çok istiyorum ama parklarda maskesiz oynayan çocuklar gibi okula da maskesiz gelen arkadaşlarım olur mu ki acaba? Arkadaşlarımda duyarsız davranırlarsa, arkadaşlarımdan bana, benden de anneme, babama veya biricik kardeşim Deniz’e hastalık bulaşırsa diye çok korkuyorum. Bunun için ortaokula gitsem mi, gitmesem mi? diye tereddüt ediyorum.
Sevgili Günlük,
Aslında sana; ‘’hafta sonunda dedemlere gittiğimizi, kardeşimle parkta salıncağa bindiğimiz, arkadaşlarımla yakan top oynadığımız’’ gibi daha güzel şeyler yazmak isterdim ama bunların hiçbirisini yapamadığımız için yazamadım. Görüyorsun, hayat biz çocuklar için ne kadar da sıkıcı değil mi?
Sayfalarına güzel şeyler yazabilmek umuduyla, şimdilik hoşça kal...
Salih KOÇ
YORUMLAR
Devamı gelsin lütfen arayı açmayın.
Sade bir anlatım ve içten ve insanı gülümseten.
Huzura dair bir arayış iken hayatın yükünü yok saymak adına kalemle olan yolculuğumuz...
Selam ve saygılarımla
Salih koç
Ben bunu zihin engelli çocuklara okuma anlama çalışması olarak yazmıştım. Paylaşayım belki birilerine ilham olur da daha güzel şeyler yazarlar diye düşünmüştüm.
İlginiz ve öneriniz için teşekkürler...
Köy Enstitüleri üzerine yazılmış iki tane kitabım var. İlgilenirseniz (edebiyat defteri için bir ilk ) imzalı adresinize gönderebilirim. Sadece beş lira gibi bir kargo ücreti olur.
Saygılarımla...