- 409 Okunma
- 3 Yorum
- 6 Beğeni
SANA MEKTUPLARIM - 4 -
Bazı şeyleri unutmak istiyorsun sanıyorum. Neyi unutursan unut, ama beni unutma.
Unutmak, unutulmak kadar acı değil bilsen ! Sensiz dinlemek şarkıları , kuş seslerini rüzgarın sesini Eylülün gelişini hep sensiz izlemek. Bu yalnızlığım içinde, ne kadar uzak olsan da sen, yine benimlesin ,ruhumda, aşkımda, şarkımdasın... kalbimde, gözlerimde, kanımdasın. Ya ben ? ben neredeyim, sende miyim ?
Sen de yalnız mı sın oralarda benim gibi ıssızlığını, sessizliğini , dolduruyor mu kuş sesleri, gök yüzünün yıldızları , ay ve güneş doldurabiliyor mu yokluğumu.
Sen de diyebilir mi sin ; Sen uzak olsan da yüreğimde , içimde, her zerremde, yanımdasın, diyebiliyormusun.
Öyleyse bu sevginin adı : Bir sevgi, bir aşk, şu kalbe girdikten sonra ne uzaklar ne de yalnız olmak bunu silemez.
Artık onunla uyur, onunla uyanır, o her şeyin olur. Ya sen ? sen de aynı mı ?
Sevmek bir hicran şarkısı oldu,yalnızlığımda, ama seninle dinlediğim bir hüzün şarkısı. Oysa kendimi avutuyorum bu sözlerle...hep beklemek, seviyorsam hep bekleyeceğim. İnan sevince beklemek de güzel oluyor.
Hep bir umut içinde bekleyişler.
Şimdi çalmayan, söylemeyen bir şarkı dinliyorum, karanlıklar içindeyim, karanlıklara gözlerimi alıştırıp gözlerini görmek istiyorum. Sonra karanlıklara bakıp bir dilek diliyorum : ’’ Allah’ım o gelecekse bir renk göreyim, bir ışık göreyim. ’’ o kadar dikkatle bakıp karanlığı delen bakışlarımdan bir ışık hızı geçiyor ... bir yıldızın kayması gibi ... birden bir sevinç kaplıyor içimi , ’’ gelecek gelecek ’’ diye uyumaya çalışıyorum.
Ya sen ?..
İyi geceler iyi uykular diliyorum.
,